از گردنه سخت مشکلات فولاد گذر کرده ایم/ با مسئولین استانی و شهرستانی توافق داریم که کارخانه فولاد توسط بخش دولتی اداره نشود

فرماندار میبد گفت: به لطف خدا گردنه سخت مشکلات فولاد را رد کرده ایم و برای ادامه کار و رسیدن به نتیجه باید پیگیری های لازم صورت بگیرد.

به گزارش میبدما؛ حسین فلاح فرماندار میبد در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان با اشاره به نتایج خوبی که تاکنون در مورد کارخانه فولاد کسب شده، اظهار داشت: باید از تلاش های افراد زیادی مانند آیت الله اعرافی، دکتر میرمحمدی و همچنین دکتر دهقانی، دکتر طالبی و مجموعه استانداری، مجموعه برخی از وزارتخانه های دولتی و ادارات میبد، مجموعه دستگاه قضایی کشور، استان و شهرستان، سهامداران این کارخانه و دیگر دست‌اندرکاران کمک به رفع مشکل این کارخانه تشکر ویژه ای داشته باشم.

وی با اشاره به جلسه هماهنگی دیگری که به زودی در تهران برگزار می شود، افزود: مجموعه مدیریت استان و شهرستان بر این موضوع توافق داریم که اگر این کارخانه تا حد امکان توسط دولت اداره نشود بهتر است و دچار تغییر سلایق در تغییر دولت های مختلف نخواهد شد و بهتر است یک مجموعه یا فرد از بخش خصوصی این کارخانه را در دست بگیرد.

فلاح با اشاره به این موضوع که از گردنه سخت مشکلات فولاد گذشته ایم، ادامه داد: طبیعتا هیچ اصراری بر تعیین فرد یا گروه خاصی نداریم و اصلاً صلاحیت تعیین این مسئولیت با ما نیست و این ریسک را هم نمی کنیم و باید اهلیت طرف قرارداد این کارخانه از مراجع کشوری تایید شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به موضوع شیوع کرونا اظهار داشت: اصناف ما شرایط سختی را تحمل کرده اند که باید از همه آنها تشکر کنم ولی جهت قطع زنجیره بیماری مجبور به تحمل شرایطی هستیم که شاید اصلا مورد رضایت خودمان نیز نباشد.

فرماندار میبد بیان داشت: خستگی کادر درمان و کمبودهایی که این مدت داشته ایم کار را سخت تر از قبل کرده و امیدواریم مردم شریف میبد با جدیت در این مسیر با مسئولین ذیربط همکاری کنند.

حسین فلاح با اشاره به لزوم همکاری بیماران بهبود یافته جهت اهدای پلاسما، گفت: ورودی بیمارستان میبد به لطف خدا در حدود بیست درصد کمتر شده ولی در آمار فوتی های ما تغییر زیادی حاصل نشده که ان شاءالله با رعایت دستورالعمل ها در روزهای آینده شاهد اتفاقات خوبی باشیم.