ممنوعیت تردد از نه شب تا چهار صبح در میبد اجرا می شود/ پلیس نظارت و اعمال جریمه می کند

رئیس پلیس راهور شهرستان میبد گفت: از ابتدای آذرماه تردد خانوادگی و دسته‌جمعی با خودرو از ساعت نه شب الی چهار صبح ممنوع می باشد.

سرهنگ محمد حسین دهقانی در گفتگو با خبرنگار میبدما با اشاره به برگزاری سی‌‌ونهمین جلسه ستاد استانی کرونا، اظهار داشت: برابر با مصوبات ستاد مباره با کرونا تردد خانوادگی و دسته‌جمعی با خودرو از ساعت نه شب تا چهار صبح ممنوع و پلیس راهور طبق وظیفه خود نظارت و اعمال جریمه خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح جدید در شهرستان های دارای وضعیت قرمز جهت کنترل شیوع بیماری کرونا، بیان داشت: طبق این مصوبات ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرستان های با وضعیت قرمز به دیگر شهرهای و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرهای وضعیت قرمز ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راهور میبد تصریح کرد: در صورت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز در هر بیست و چهار ساعت، یک میلیون تومان جریمه لحاظ خواهد شد.

وی با اشاره به مستثنی بودن تردد خودروهای امدادی، درمانی، انتظامی، حمل بار و مسافر از محدودیت ها، خاطرنشان کرد: کارکنان دستگاه های دولتی که محل سکونت آنها با محل کارشان در یک نقطه قرار ندارد، همشهریانی که نوبت عمل جراحی دارند و افرادی که دارای احضاریه از مراجع قانونی باشند با ارائه مدرک معتبر، شامل این محدودیت ها نخواهند بود.

سرهنگ محمد حسین دهقانی گفت: محدودیت های اعلام شده طبیعتاً برای کمک به تامین سلامت مردم و جامعه بوده و به امید خدا، مردم شریف شهرستان با همکاری مثبت و موثر خود به پلیس کمک خواهند کرد تا به سمت ریشه‌کنی این بیماری پیش برویم.