از ابتدای شیوع کرونا در میبد ۴۴۲ نفر طبق معیارهای قطعی به کرونا مبتلا شده اند

رئیس بیمارستان میبد گفت: در ۶ ماه گذشته ۳۱۲۰ بیمار مشکوک به کرونا به بیمارستان میبد مراجعه و ۹۹۳ نفر بستری شده اند.

به گزارش میبدما؛ دکتر فرحزادی اظهار داشت: از اسفندماه سال گذشته که بیماری کوید ۱۹ در سطح کشور و به تبع آن در شهرستان میبد شایع شد تعداد ۳۱۲۰ نفر بیمار مشکوک به کرونا به بیمارستان امام جعفر صادق علیه السلام میبد مراجعه نموده اند که از این تعداد ۹۹۳ نفر در بخش های عادی و ویژه بستری شده اند.

وی با اشاره به این موضوع که بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۴۴۲ نفر بیمار مبتلا به کوید۱۹ در این بیمارستان بستری گردیده اند، بیان داشت: از تعداد ۱۲۰ نفر کارکنان درگیر تعداد ۶۰ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: در دو هفته اخیر با شیب ملایم شاهد کاهش تعداد بیماران کرونایی بوده‌ایم به طوری که از تعداد ۴۰ نفر بیمار بستری اکنون در بیمارستان ۱۵ بیمار در بخش ویژه بیماران کرونایی بستری هستند که از این تعداد چهار نفر تحت مراقبت ویژه می باشند.

دکتر فرحزادی با تشکر از اعضاء شورای تامین، آیت الله اعرافی و فرماندار میبد که نقش بسزایی در کاهش بروز بیماری داشته اند، گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصا “فاصله گذاری اجتماعی”، “استفاده مداوم از ماسک” و “خودداری از شرکت در مراسم خانوادگی و دورهمی ها”شاهد کاهش تعداد بیماران باشیم.