دانشگاه میبد مهیای برگزاری کنکور با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی است

رئیس دانشگاه میبد گفت: دانشگاه میبد مهیای برگزاری کنکور مقطع کارشناسی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می باشد.

دکتر عباس کلانتری در گفتگو با خبرنگار میبدما با اشاره به این موضوع که قرار بود کنکور مقطع دکترا در دانشگاه میبد برگزار شود که این موضوع منتفی شد، اظهار داشت: به علت شرایط شیوع کرونا، فقط کنکور مقطع کارشناسی را برگزار می کنیم تا بتوانیم پروتکل های بهداشتی را به نحو احسن به اجرا درآوریم.

وی افزود: جلسات مختلفی را با مسئولین و به خصوص ستاد مبارزه با کرونا برگزار کرده ایم و برنامه ریزی خوبی نیز برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی مانند رعایت فاصله دو متر را داشته ایم و وسائل مورد نیاز نیز برای روز کنکور خریداری و آماده شده است.

دکتر کلانتری بیان داشت: در مورد خانواده کنکوری ها نیز تدابیری اندیشیده شده و مکان هایی برای استراحت در نظر گرفته شده است، اما توصیه اکید ما این است که فرزندان خود را برای امتحان به دانشگاه برسانند و خود به منزل تشریف ببرند، زیرا به علت شرایط خاصی که در آن هستیم، بهترین کار همین است.

دکتر عباس کلانتری با اشاره به سه برابر شدن فضای برگزاری امتحان کنکور امسال نسبت به سال گذشته، گفت: خانواده ها با خیال راحت همه تلاش خود را در مدت باقیمانده برای آرامش خاطر فرزندان کنکوری خود به کار گیرند و خیالشان از بابت رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی راحت و آسوده باشد.