۳۲ طلبه خواهر در مقطع دکترا در حال تحصیل و از این تعداد، هفت نفر در حال تدوین رساله هستند

مدیر سطح چهار حوزه خواهران میبد گفت: ۳۲ طلبه خواهر در مرکز تخصصی حضرت زهرا سلام الله علیها سطح چهار ‌(مقطع دکترا) در حال تحصیل می باشند.

بی‌بی فخری رسولی در گفتگو با خبرنگار میبدما اظهار داشت: مرکز تخصصی حضرت زهرا سلام الله علیها سطح چهار‌ (مقطع دکترا) در سال ۱۳۹۴با مدیریت دکتر حسینی‌زاده شروع به کار نمود و از سال ۹۵ با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا اخلاقی فعالیت خود را ادامه داد.

وی افزود: طلاب این مرکز جز اساتید، معاونان، مدیران استان می باشند و افتخار این را داریم که مدیر سطح چهارحوزه یزد نیز از طلاب میبد می باشند.

خانم رسولی با اشاره به این موضوع که از سال ۹۷ مدیریت این مرکز بر عهده‌ام گذاشته شده، بیان داشت: طلاب این مرکز در ارگانهای مختلف شهرستان نیز به عنوان مبلغ ، مشاور مذهبی، سخنران مشغول به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه ی پژوهش نیز طلاب سطح چهار دارای مقالات در همایشهای مختلف از جمله همایش علامه معرفت، همایش دانشگاه بیرجند، دانشگاه ملایر و مجلات علمی پژوهشی، علمی ترویجی هستند و حایز رتبه شده‌اند.

بی‌بی فخری رسولی گفت: درحال حاضر هفت نفر از طلاب سال ۱۳۹۴درحال تدوین رساله هستند و امتحان جامع و زبان تخصصی را گذرانده اند که امیدواریم همان طور که پیش از این نیز اتفاق افتاده، شاهد روند رو به رشد موفقیت بانوان طلبه باشیم.