مشکلات صنایع نیمه فعال و غیرفعال میبد مورد بررسی قرار گرفت + تصاویر

امام جمعه میبد گفت: موضوع نامگذاری سال به عنوان جهش تولید، صرفاً یک شعار نیست و با توجه به نیاز جامعه انتخاب شده است.

به گزارش میبدما؛ جلسه ای با حضور آیت الله اعرافی، دکترمیرمحمدی، دکتر علمدار مدیرکل صمت استان یزد، فرماندار میبد و دیگر مسئولین شهرستان و برخی از صاحبان صنایع غیرفعال و دارای مشکل شهرستان برگزار شد و به مشکلات این صنایع رسیدگی شد.

آیت الله اعرافی با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: سال جاری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است ولی نباید این موضوع در حد شعار تلقی شود و جدای از بحث شخص و تشریفات، بنا بر نیاز جامعه انتخاب شده است و وظیفه ما و همه مردم است که این شعار را در عمل نشان دهیم.

وی با اشاره به تعیین اولویت های شهرستان جدا از فعالیت های روتین مسئولین و ادارات، بیان داشت: از سال ها قبل بنا بر این بوده است که به جز برنامه های روتین ادارات، اولویت های مهم شهرستان نیز تعیین و برای اجرا در دستور کار قرار می گیرد که البته گاهی این اولویت ها به خوبی اجرایی می شود و گاهی با مشکلاتی نیز همراه است.

امام جمعه میبد ادامه داد: بنا بر تحقق شعار سال، موضوع نجات و فعال سازی مجموعه صنایع در آستانه بهره برداری و دارای مشکل در روند تولید، مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: اگر مردم، مسئولین، بانک ها و صاحبان صنایع پای کار باشند و بتوانیم تولید خوب و مناسبی داشته باشیم طبیعتاً اگر مشکلی مانند کرونا هم پیش بیاید می توانیم با توان مناسب مقاومت کنیم.

آیت الله اعرافی گفت: با صنعت و تولیدی فعال مطمئناً می توان در محورهای فرهنگی و علمی هم موفق بود و از این نقطه قوت استفاده کرد.

در این جلسه هر کدام از صاحبان صنایع دارای مشکل و غیرفعال مشکلات خود را عنوان کردند و مسائل و مشکلات آنها با نظر مساعد مدیرکل صمت در مسیر حل و رفع قرار گرفت.