سارق منازل قدیمی در میبد با ۱۵ فقره سرقت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارق منازل قدیمی با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میبدما؛ سرهنگ سید محمد طاهر موسوی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل قدیمی در میبد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و ماموران تجسس کلانتری مرکز قرارگرفت.

وی با بیان اینکه تیم کاراگاهان پلیس میبد با استفاده از اقدامات پلیسی و کنترل سارقان سابقه دار موفق به شناسایی سارق شدند، افزود: با تحقیق و بررسی مأموران مشخص شد، فرد شناسایی شده از سارقان سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اشاره به تحقیقات به عمل آمده در این زمینه از شناسایی مالخر خبر داد و تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به ۱۵ فقره سرقت منزل قدیمی اعتراف کرده است.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری مالخر های احتمالی مرتبط با پرونده ادامه دارد.

وی اعتیاد به مواد مخدر و بیکاری را از عوامل اصلی بروز جرائم دانست و از شهروندان خواست برای جلوگیری از سوءاستفاده سارقان، منازل خود را به تجهیزات حفاظتی و امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.