بالا رفتن سهمیه مسکن ملی در استان یزد و مسائل مرتبط با مسکن کارگران پیگیری شد

دکتر میرمحمدی گفت: در جلسه ای با معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، موضوع بالا بردن سهمیه مسکن ملی در استان یزد مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

به گزارش میبدما؛ نماینده مردم تفت و میبد با اشاره به پایین بودن سهمیه مسکن ملی نسبت به میزان ثبت نام متقاضیان در استان یزد، اظهار داشت: در جلسه ای با حضور آقای محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی قول های مساعدی برای بالا بردن سهمیه مسکن ملی در استان یزد گرفتیم که طبیعتا بالا رفتن سهمیه شهرستان های تفت و میبد نیز در پی آن اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به حجم نسبتا بالای صنایع در استان یزد و شهرستان میبد، بیان داشت: از مطالبات صنایع استان و شهرستان، دریافت زمین مناسب برای ساخت مسکن کارگران از راه و شهرسازی بود که در این جلسه، طرح آن ارائه شد و مورد استقبال ویژه معاون مسکن و ساختمان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: قرار شد در یکی دو هفته آینده جلسه ای با حضور معاون استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و نمایندگان این استان در تهران برگزار شود تا بررسی بیشتری روی آن صورت گیرد.

دکتر میرمحمدی بیان داشت: موضوع متولیان زیاد مسکن در کشور نیز از مباحث دیگر این جلسه بود که نسبت به استفاده از ظرفیت مجلس برای رفع مشکلات این حوزه به آقای محمودزاده قول مساعد دادیم و ان شاءالله این موضوع را پیگیری می کنیم تا مشکلات زیاد مردم در این بخش حل شود.

وی گفت: طرح های خوبی از جانب بسیج و بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در کشور وجود دارد که برای جذب سهمیه این طرح ها برای شهرستان های تفت و میبد نیز قرار شد در جلسات پیش رو موضوع پیگیری شود.

نماینده منتخب مردم شریف تفت و میبد از جلسه با دکتر قالیباف خبر داد و گفت: در این جلسه از موضع گیری بسیار خوب ایشان تقدیر شد و جهت رفع مشکلات مردم و پیگیری جدی مسائل مرتبط با معیشت مردم، گفتگو و رایزنی صورت گرفت و چند موضوع نیز برای بهتر شدن این روند به رئیس مجلس پیشنهاد شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی از جلسه مشترک با نمایندگانی که احتمال ورود آنها به کمیسیون بهداشت وجود دارد نیز خبر داد و بیان داشت: در این جلسه در مورد تحول کمیسیون بهداشت برای تخصصی تر شدن آن و واقعی‌تر شدن پیگیری های آن گفتگو صورت گرفت و بر تقویت و پشتیبانی وزارت بهداشت در وظایف پیش رو نیز تاکید شد.