کمک ۱۸ میلیون تومانی کارکنان بهزیستی میبد به نیازمندان تحت پوشش

رییس بهزیستی میبد گفت: کارکنان این اداره با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان ۱۸ میلیون تومان اهدا کردند.

به گزارش میبدما؛ سید محسن فلاح اظهار کرد: این مبلغ با هدف کمک به خانواده های نیازمند و افراد دارای معلولیت اهداء شده و در قالب سبد مواد خوراکی و بن خرید بین خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۳۰۰ سبد مواد غذایی بین خانواده های نیازمند توسط بهزیستی، افزود: خیرانی که تمایل به کمک و پشتیبانی این کار خداپسندانه دارند می‌توانند کمک‌های خود را در قالب کمک نقدی، مواد خوراکی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ و … و همچنین مواد شوینده و بهداشتی از طریق این اداره به خانواده های نیازمند اهداء کنند.

رییس بهزیستی میبد همچنین خاطرنشان کرد: پویش همدلی مومنانه به منظور جمع آوری کمکهای مالی برای تهیه بسته های حمایتی ویژه مددجویان نیازمند تحت پوشش بهزیستی همزمان با سراسر کشور، در شهرستان میبد نیز آغاز شده است و عموم مردم نیکوکار و خیرین می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۶۹۸۵۰۴۰ و پرداخت آنلاین از طریق سایت http://swo.ir/fa/payment.php کمک‌های خود را واریز کنند.

وی افزود: کمک‌های این پویش جهت تأمین سبد های غذایی ویژه افراد دارای معلولیت نیازمند، اقلام ضروری و معیشت زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و آسیب‌دیدگان اجتماعی تحت پوشش این سازمان هزینه می‌شود.