پیام آیت الله اعرافی به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز

آیت الله اعرافی به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز پیامی صادر کرد.

به گزارش میبدما؛ متن پیام امام جمعه میبد به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم
میلاد خجسته سردار و جانباز بزرگ عاشورا حضرت اباالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز را به همگان بویژه جانبازان عزیز و سرافراز و بخصوص به جانبازان روحانی وحوزوی در دفاع مقدس و دفاع از حرم و محور مقاومت تبریک عرض می کنم.
جانبازان شجاع و دلیر و مقاوم بودند که در کنار شهدا و آزادگان و ایثارگران در دفاع مقدس با فداکاری واز جان گذشتگی خود از میهن اسلامی صیانت و انقلاب اسلامی را به اوج رساندند و پنجره های پیروزی و صدور گفتمان انقلاب اسلامی را گشودند .
جانبازان سروقامت و سرافراز ملت بزرگ ایران بودند که بی باکانه در جنگی نابرابر و کارزاری کم مانند تا مرزهای شهادت پیش تاختند و برای اولین بار دردوقرن اخیر تاریخ ایران مرزهای کشور را نگهبانی کردند.
جانبازان و آزادگان و ایثارگران و شهیدان گرانقدر ملت از همه طبقات و اصناف و گروه های مردمی و بسیجی و نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی و سپاه و ارتش و روحانیت بودند که خاطرات مجاهدت های صدر اسلام را احیاء و حماسه های عاشورای حسینی ع را زنده ساختند .
با مقاومت بی نظیر ملت شریف ایران و فداکاری ایثارگران ارجمند و ده ها هزار جانباز عزیز الگویی نو از استقلال و عزت و مقاومت در جهان پایه ریزی شد و مظلومان عالم و امت اسلام از آن درس آموختند و بدین محور مقاومت در جهان و منطقه شکل گرفت .
همواره بیاد داشته باشیم که بخشی از جانبازان عزیز ما با سلاح های ممنوع کشتار جمعی و شیمایی وبا حمایت قدرت های استکباری و دروغگو و زورگو ومدعی حقوق بشر به عوارض طاقت فرسایی مبتلا شدند که رنج و پیامدهای آن برای این عزیزان همچنان باقی و ننگ ابدی آن بر پیشانی ستم پیشگان تا ابد نقش بسته است و روزی باید درپیشگاه بشریت محاکمه شوند.
ایثارگران و جانبازان ما امروز الگویی هستند برای همه جهادگران در همه عرصه ها در ایران و جهان و بویژه جهادگران سلامت در پیشگیری و مبارزه با کرونا و پیامدهای آن از این الگوها سرمشق گرفته اند و همان راه را خواهند پیمود.
ودراین میان نباید از آلام و رنج های بی پایان همسران و خانواده‌های جانبازان و ایثارگران در طول سال های طولانی غفلت ورزید و همه باید دربرابر فداکاری و خدمات خالصانه آنان سر تعظیم فرو آوریم وتقدیر و تشکر نماییم.
قدردانی و حمایت همه جانبه از جانبازان و خانواده‌های ارجمند و فرزندان آنان وظیفه همه ملت و مسئولان است و امید است استمرار و ارتقا یابد.
درپایان مجددا این روز را به همه جانبازان گران قدر و ایثارگران بویژه جانبازان روحانی و خانواده‌های ارجمند آنان تبریک می گویم و برای همه جانبازانی که به لقای الهی پیوسته اند از خداوند منان طلب علودرجات ونیل به ثواب شهدای کربلادارم.

علی رضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه