آیت الله اعرافی در پیام تبریک به دکتر میرمحمدی: تعالی و درخشش و پیشرفت میبد به روح انقلابی و مجاهدت و وحدت همه نیروها نیاز دارد

آیت الله اعرافی، انتخاب دکتر سید جلیل میرمحمدی را در پیامی تبریک گفت.

به گزارش میبدما؛ متن پیام آیت الله اعرافی به شرح ذیل می باشد؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب آقای دکتر سید جلیل میر محمدی دام توفیقه
باسلام و تحیات.

انتخاب جناب‌عالی از سوی مردم شریف میبد و تفت به نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مایه خرسندی و شکر به پیشگاه قدسی حضرت باری‌تعالی شد.

صمیمانه به جناب‌عالی که به جانبازی و مجاهدت و خدمت موصوف و مفتخر هستید و همه شهروندان و همراهان ارجمند تبریک و شادباش می‌گویم و توفیقات روزافزون شما را از خداوند منان خواهانم و از یکایک شهروندان و جوانان ارجمند میبد و تفت و همه مجریان و ناظران و برگزارکنندگان و نامزدهای محترم و ستادهای آنان صمیمانه متشکرم و همه را به وحدت و هم‌افزایی و تلاش مشترک در مسیر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و پیشرفت جامع و متوازن منطقه و رسیدگی به مشکلات مردم فرامی‌خوانم.

تعالی و درخشش و پیشرفت جامع و متوازن و راهبردی میبد به روح انقلابی و مجاهدت و فداکاری و تلاش مستمر و دوستی و وحدت و هم‌افزایی همه نیروها نیاز دارد و این‌همه باهمت والای همگان و به‌ویژه جوانان و با تشریک‌مساعی تمام نیروهای فعال و انقلابی عملی خواهد شد.
رویکرد کلان و فرا بخشی به مسائل میهن اسلامی و امور استانی و نگاه عادلانه و متوازن به مسائل تفت و میبد توصیه دیگری است که نباید از آن غفلت ورزیم.

امیدوارم مجلس یازدهم بتواند بر اساس بیانیه گام دوم گام‌های بلندی بردارد و بر اساس فرهنگ و اقتصاد مقاومتی زمینه‌های شکوه و مجد روزافزون انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و محور مقاومت و حل مشکلات اقتصادی را فراهم آورد.

توفیقات روزافزون شما و همه دوستان را از خداوند منان خواهانم و دعاگو و در خدمت خواهم بود.

و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.
علی‌رضا اعرافی

.

در ادامه، متن پیام تبریک دیگر مسئولین و شخصیت ها را می خوانید؛

حجت الاسلام والمسلمین محمد اعرافی امام جمعه موقت میبد
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر میرمحمدی زیدعزه
باسلام و تحیت؛
اینجانب انتخاب شما را به عنوان نماینده مردم شریف تفت و میبد تبریک میگویم؛ امید است تمام همت خویش را در احقاق حقوق حقه مردم و دفاع جانانه ازاصل مترقی ولایت فقیه و همکاری با نمایندگان انقلابی مبذول داشته و همواره درخدمت ولی نعمتان خویش باشید.
محمد اعرافی ۳/۱۲/۹۸

.

علیرضا نقوی شهردار میبد

به‌نام‌خدا
و خداوند این وعده را برای شما جز نویدی قرار نداد تا آن‌که دل‌های شما بدان اطمینان یابد و پیروزی جز از نزد خدا نیست که خداوند شکست‌ناپذیر و حکیم است.
انفال آیه۱۰:

جناب آقای دکتر میرمحمدی
منتخب محترم مردم شریف شهرستان‌های میبد و تفت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
خداوند را سپاس می‌گویم که یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور و مشارکت هموطنان و شهروندان فهیم برگزار شد. حضور آگاهانه و پرمعنای شهروندان در پای صندوق‌های راءی از یک سو پایبندی مردم را به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت و از سوی دیگر بیانگر نقش موءثر و کارآمد صندوق آراء برای تغییر و پیشبرد اهداف و تعیین سرنوشت شهروندان بود.
افتخار کسب اعتماد مردم شریف، فهیم و قدرشناس شهرستان‌های میبد و تفت را به شما و تمام کسانی که دل در گرو عزّت این مردم و سرزمین دارند، تبریک عرض می‌نمایم.
اینک که سرمایه‌ی اعتماد مردم، که به حق یک امانت الهی است، بردوش آن جناب قرار گرفته است امیدوارم با قدرشناسی از این اعتماد فرصت خدمتگزاری و تلاش برای توسعه پایدار و همه جانبه‌ی شهرستان میبد که سرشار از ظرفیت‌ها و سرمایه‌‌های معنوی و مادی است‌ بیش از پیش مهیا گردد و در سایه‌ی تلاش، همدلی و اتحاد شاهد پیشرفت روزافزون دُردانه‌ی ایران، میبد دوست‌داشتنی باشیم.
ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها، زحمات و پیگیری‌های خالصانه و دلسوزانه‌ی دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده محترم دوره‌ی دهم مجلس شورای اسلامی، توفیق روزافزون شما را در ایجاد نقشی ماندگار بر صفحه‌ی زرین تاریخ کهن‌دیار میبد و ایران عزیزمان در سایه‌ی توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) و امام جمعه‌ی فرزانه و دانشمند شهرستان میبد حضرت آیت‌اله اعرافی را از یکتای هستی بخش خواهانم.
ایام عزت مستدام
علیرضا نقوی
شهردار میبد
سوم اسفندیکهزار و سیصد و نود و هشت

.

کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی

بسمه تعالی
مردم شریف شهرستان های تفت و میبد
سلام علیکم
انتخابات جلوه ای از مشارکت سیاسی است که مردم مشخص می کنند چه کسی برایشان خدمت کند و این امر زمینه چرخش نخبگانی را در کشور فراهم می سازد.
به برادر گرانقدر جناب آقای دکتر سید جلیل میرمحمدی که توانستند اعتماد مردم را به خود جلب کنند تبریک عرض می کنم و برای ایشان در راه خدمت به مردم آرزوی موفقیت دارم.
از همه طرفداران و افرادی که اینجانب را برای خدمت به مردم یاری کردند صمیمانه و متواضعانه قدردانی کرده و از آنها می خواهم با پایان رقابت های انتخاباتی همه همدل و یکصدا به پیشرفت بیندیشند چراکه کشور در برهه حساس کنونی نیازمند اتحاد ملی و انسجام عمومی است.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

کمال دهقانی فیروزآبادی
نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی

.

علیرضا آزادمنش عضو شورای اسلامی شهر میبد

سلام علیکم
انتخاب شایسته جنابعالی را از سوی مردم شریف شهرستانهای تفت و میبد به عنوان منتخب خود در مجلس یازدهم را تبریک عرض نموده، از خداوند منان توفیق روز افزونتان را در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب مسئلت دارم.
اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک شهروندان میبدی و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر، آمادگی خود را برای همکاری های لازم در توسعه و عمران شهری اعلام نموده و امیدوارم دوران ممتازی را در این زمینه رقم بزنیم و نهایت سعی و تلاش خود را به کار بندیم تا فراتر از انتظار، خواسته های مردم را برآورده سازیم.
از شهروندان و مردم عزیز شهرستان های تفت و میبد نیز نهایت قدردانی و سپاسگزاری دارم که پس از گذشت چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز استوار و محکم بر آرمانهای امام (ره) اصرار می ورزند و پرشور و پر حرارت، پشت سر ولایت حاضر هستند و جواب دشمنی های استکبار را با حضور در پای صندوق های رای و صحنه های مختلف انقلاب می دهند.
همچنین ضمن تشکر از حمایت ها و همکاری های نماینده محترم دوره دهم مجلس شورای اسلامی از برنامه های دوره پنجم شورای اسلامی شهر، زحمات و تلاشهای همه نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس را که باعث رونق و شور انتخاباتی شده اند ارج نهاده و از همه این بزرگواران قدردانی می نمایم.

مهندس علیرضا آزادمنش
عضو شورای اسلامی شهر میبد

.

انسیه فلاح نماینده مردم در شورای اسلامی شهر میبد

به نام خداوند جان و خرد

جناب آقای دکتر سیدجلیل میرمحمدی
با سلام و عرض ادب

خدای را سپاس که این یازدهمین شور انتخاباتی مجلس شورای اسلامی به سلامتی و در آرامش کامل، پایان یافت و خرد جمعی مردم میبد و تفت به این‌گونه رقم خورد که به جناب عالی اعتماد کنند.

این پیروزی را به جناب عالی شادباش عرض می کنم و امیدوارم که همچنان سنگر مردان انقلاب اسلامی با همراهی و همنوایی مردمی، انسانی و اسلامی خود، و با حضور پررنگ خود در مجلس شورای اسلامی، درمانگر دردها و آلام مردم باشید.

یقینا بانوان چون همیشه نقش پررنگی را در این انتخابات داشته اند؛ لذا شایسته است که به طور ویژه در مسیر احقاق مطالبات گوناگون بانوان، عنایت و همراهی داشته باشیم.

آرزوی سلامتی و توفیقات روافزون جناب عالی را از درگاه ایزد منان، خواهانم.

سوم اسفندماه ۱۳۹۸
انسیه فلاح
نماینده مردم در شورای اسلامی شهر میبد

.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش کاندیدای مجلس یازدهم حوزه تفت ومیبد

بسمه تعالی
برادر عزیز و انقلابی جناب آقای دکتر سید جلیل میرمحمدی دام عزه

با سلام و احترام
انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد را به شما و مردم شریف حوزه انتخابیه تبریک می گویم.
امیدوارم با حضور شما در کنار دیگر نمایندگان انقلابی، مجلسی قوی و مقتدر در جهت اعتلای کشور و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی شکل بگیرد
و همه همت خویش را در جهت حل معضلات مردم بویژه محرومان و پابرهنگان بکار گیرید.

بنده نیز به نوبه خود تمام ظرفیت خویش را در راستای تحقق این اهداف خدمتتان مبذول میدارم.

قاسم روانبخش

.

سید علی محمد حسینی نسب نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

جناب آقای دکتر سید جلیل میرمحمدی میبدی

منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

در طلیعه ۴۱ پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و لبیک به ندای ولی امر مسلمین برگ زرین دیگری به تاریخ انتخابات حوزه تفت و میبد افزودند و از همه مسرت بخش تر انتخاب شما سید بزرگوار و جانباز سرافراز ایران و انقلاب بود که جای بسی مباهات و افتخار است.

اینجانب این انتخاب به جا و شایسته را خدمت شما تبریک عرض می کنم و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در جهت احقاق حقوق مردم شریف و سختکوش حوزه انتخابیه تفت و میبد مخصوصا عدالت حوزه انتخابیه اعلام می نمایم.

در پایان ضمن تبریک مجدد، سلامتی و موفقیت جنابعالی را از درگاه خداوند منان و حضرت ولی عصر اروحناه فداه، مسالت دارم.
سید علی محمد حسینی نسب

نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

.

سیدناصرامامی میبدی نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام و صلوات برمحمد وآل محمد(ص) وعرض ادب واحترام به مردم شهید پرور و نازنین شهرستانهای تفت ومیبد وتشکر از حضور دشمن شکن و پرشورشان در پای صندوقهای اخذ رای که علیرغم مشکلات فراوان اقتصادی نشانه ایستادگی مردم پای ارزشهای انقلاب وآرمانهای شهدای گرانقدر و آفرینش حماسه دوم اسفند شد لازم میدانم انتخاب برادر عزیزم دکتر سیدجلیل میرمحمدی رابه ایشان تبریک گفته وبرایشان در خدمت به مردم شریف حوزه انتخابیه آرزوی توفیق نمایم.

خدای متعال راشاکرم که سهمی هرچند اندک در افزایش شور ونشاط انتخاباتی و بالابردن سهم مشارکت مردم در رویداد حساس انتخابات داشته و درمسیر تبلیغات انتخاباتی بی گمان با کمترین هزینه و بدون هرگونه حاشیه سازی و رانت خواری و وامداری به کانونهای ثروت وقدرت و جناح بندی های سیاسی و…گام برداشته ام.
بدون تردید مسوولیت سنگین نمایندگی مردم شریف شانه هایی مردانه میطلبدکه دراین مسیرخطیربرای منتخب مردم دعا میکنم.وآمادگی هرگونه همکاری در پیشبرد امور شهرم رادارم.

همچنین برخودفرض میدانم از تمامی عزیزانی که به این بنده ناچیزخداوند اعتماد کرده و رای داده اند ونیز از عوامل ستاد و دوستانم ودانشجویان و دانش آموزان عزیزم(بخصوص فرزندان عزیزم در دبیرستان گلشن) که بدون هیچگونه چشمداشتی وحتی کمترین امکان پذیرایی و رفاه وعلیرغم تخریب ها وتوهین ها درعین مظلومیت فعالیت وهمکاری میکردند ونیز ازتمامی عزیزانی که به هرشکلی همراهی و اعلام حمایت نمودند تقدیروتشکر نمایم.دعاگو ودست بوس تک‌تکتانم.

وافوض امری الی الله ان الله بصیربالعباد

سیدناصرامامی میبدی
سوم اسفند نود وهشت

.

دکتر محمد هادی فرح زادی رئیس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد
جناب آقای:
دکتر سید جلیل میرمحمدی

انتخاب شایسته و هوشمندانه جنابعالی توسط مردم بصیر ، انقلابی، و همیشه در صحنه شهرستان های تفت و میبد را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم

هم در سال های گذشته و هم در این مدت که بنده بعنوان مسئول بیمارستان میبد در خدمت مردم منطقه هستم شاهد تلاش های مخلصانه و ارزنده جنابعالی در کمک به توسعه کمی و کیفی بخش بهداشت و درمان بوده ام و این تلاش ها و زحمات بر کسی پوشیده نیست و بدون شک با انتخاب شما بعنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بسط و گسترش خواهد یافت.

اطمینان دارم جنابعالی با اتکال به ذات اقدس الهی و با عنایات چهارده معصوم علیهم السلام در خدمت به مردم عزیز حوزه انتخابیه در تمامی زمینه ها بخصوص حوزه بهداشت و درمان موفق و پیروز خواهید بود.

و من الله التوفیق
دکتر محمد هادی فرح زادی
رئیس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد

.

محمد حسین بهارستان رئیس شورای اسلامی شهرستان تفت

جناب آقای دکتر سید جلیل میر محمدی

باسلام و تحیات الهی

حضور مردم ایران زمین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، انسجام ملی را به نمایش گذاشت و نشان داد که مردم در راستای ترسیم آینده ای زیباتر برای کشور عزیزمان عزمی خلل ناپذیر دارند و بی شک پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم ما هستند که دست در دست هم نغمه اتحاد و وحدت را سرودند.

افتخار کسب اعتماد مردم شریف، فهیم و قدرشناس شهرستان تفت و میبد را از طرف خود و دیگر همکارانم به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهرستان تفت به جنابعالی تبریک عرض می نمایم.

اینک که سرمایه اعتماد مردم، که به حق یک امانت الهی است، بر دوش جنابعالی قرار گرفته است، صمیمانه از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی شما در راه دشوار و منوری که در پیش دارید ،برای خدمت هرچه بیشتر به مردم این حوزه، آرزومندیم.

نماینده مجلس کسی است که مردم با انتخاب خود در واقع اعتقاد، ایمان، صداقت، شجاعت ،حق طلبی و حق گویی ، تقوا و کاردانی او را نیز مورد تأیید قرار داده اند تا در جایگاه قانون گذاری از حقوق ملت به دفاع بپردازد و خود را در برابر سرنوشت مردم مسئول بداند.
علیهذا امیدواریم با قدرشناسی از عواطف و اعتماد مردم فهیم و محترم ، فرصت خدمتگزاری و تلاش برای توسعه همه جانبه شهرستان گسترده تفت که سرشار از پتانسیل وسرمایه های طبیعی و انسانی هست ، مهیا گردد و با تلاش، همت و پیگیری شما به کمک دیگر نمایندگان ، اولین و اولویت دار ترین خواسته مردم مظلوم این شهرستان که بیش از بیست سال هست فریاد میزنند و آن انتزاع و اصلاح حوزه انتخابی تفت و میبد میباشد،محقق گردد.

ضمن تشکر از زحمات چهار ساله جناب آقای دکتر دهقانی در دوره گذشته،به همه داوطلبان خدمت در این دوره خداقوت گفته و سعیشان را مشکور خوانده و انتظار دارد که نماینده منتخب را برای پیشبرد هرچه بهتر امور و برآورده شدن مطالبات به حق مردم شریف این حوزه ، یاری رسانند.

الهی چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی وما رستگار

ومن الله توفیق

.

علی اصغرذبیحی کاندیدای مجلس یازدهم حوزه تفت ومیبد

سلام برهمه شما همراهان محترم وبزرگوار
پیروز واقعی شما مردم فهیم وبزرگوارید
من شکست نخوردم از رقابت باز ماندم
دلایل عقب ماندن من
بی تجربگی بود وعدم‌تبلیغات در تمام نقاط شهرستانهای میبدوتفت،
دیر شروع کردم و….
خلاصه اینکه از رقابت باز ماندم اما شکست نخوردم وشجاعانه وشرافتمندانه تا آخر ایستادم این برای من پیروزی است وتجربه ای بزرگ ،
واماپیروزی ارزشمند برادر بزرگوارم جناب دکتر سید جلیل میرمحمدی را خدمت ایشان تبریک عرض نموده برایشان آرزوی موفقیت وتوفیق خدمت به مردم مظلوم شهرستانهای میبدوتفت را دارم .در پایان ازتمام بزرگوارانی که محبت کرده منو حمایت کردند خاضعانه تشکرمیکنم ‌وبرایشان بهترینها را از ایزد منان خواستارم .

برادر کوچکتان علی اصغرذبیحی کاندیدای مجلس یازدهم حوزه تفت ومیبد