پیروز نهایی انتخابات، ملت ایران است/ منتخب مردم، مردم را فراموش نکند

امام‌جمعه موقت میبد گفت: منتخب انتخابات باید بعد از انتخابات مردم را فراموش نکند و پای درد و دل مردم بنشینند و آنها را از یاد نبرد.

به گزارش میبدما به نقل از میبدآدینه؛ امام‌جمعه موقت میبد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: اصل حضور در انتخابات وظیفه شرعی است.
حجت‌الاسلام محمود کارگر بابیان اینکه این را هم ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری و هم مراجع فرموده‌اند، افزود: به‌عنوان یک ایرانی علاقه‌مند به امنیت و اقتدار کشورمان باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.
خطیب جمعه میبد تصریح کرد: چشم همه مردم مظلوم عالم به شما ملت بزرگ ایران است و این رأی‌های شما، موجب شادی و سرور دوستان شما در داخل کشور و در سراسر عالم خواهد بود.
وی گفت: مردم عزیز باید فرد اصلح را بر اساس همان شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب بیان کردند ملاک قرار دهند.
حجت‌الاسلام کارگر با قدردانی از کاندیداهایی که با حضور در انتخابات و ایجاد حس رقابت، بازار انتخابات را داغ کردند گفت: آن‌هایی که احساس تکلیف کردند و برای خدا به صحنه آمدند چه رأی بیاورند و چه رأی نیاورند پیروز هستند چراکه کار برای خدا شکست ندارد.
امام‌جمعه موقت میبد افزود: درهرصورت پیروز واقعی در این انتخابات ملت ایران است.
خطیب جمعه میبد با اشاره به نامزد و طرفدارانی که پیروزی میدان انتخاب هستند هم گفت: کاندیدا و حامیان و طرفداران نامزدی هم که پیروز می‌شوند موفقیت را از آن خدا بدانند و بعد از پیروزی کاری نکنند که خدا به غضب بیاید و یا خدای‌ناکرده کام مردم تلخ شود.
وی گفت: روز سوم انتخابات با مشخص شدن نتیجه انتخابات صد روز نمایندگان منتخب فرصت دارند برنامه‌هایی که داشتند با افراد خبره جمع‌بندی کنند.
امام‌جمعه موقت میبد تصریح کرد: منتخب انتخابات باید بعد از انتخابات مردم را فراموش نکند و پای درد و دل مردم بنشینند و آنها را فراموش نکند.
خطیب جمعه میبد خاطرنشان کرد: اگر هم در دوره تبلیغات و فضای مجازی دلخوری‌هایی هم بوده، اخلاق اسلامی ایجاب می‌کند کنار گذاشته شود و همدیگر را حلال کنند.
حجت‌الاسلام کارگر گفت: امیدواریم آنچه خیر است برای کشور و شهرستان اتفاق بیافتد و آسیب‌هایی هم که بوده برطرف و اگر هم اعتراضی وجود داشت از طریق مراجع قانونی حل‌وفصل شود.
امام‌جمعه موقت میبد در ادامه با محکوم کردن جنایت امریکا مبنی بر ترور سردار حاج قاسم سلیمانی ویارانش گفت: امریکا و دشمنان فکر می‌کردند با ترور این سردار رشید اسلام محور مقاومت تضعیف می‌شود.
وی افزود: اما خون این شهید و هم‌رزمانش نقطه آغاز خروج آمریکا از منطقه را کلید زد.
حجت‌الاسلام کارگر گفت: سرنگونی هواپیمای آمریکایی در سوریه، اسارت هزاران نفر مزدور سعودی در یمن، پیشروی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت و آزادسازی شرق سوریه از لوث وجود تکفیری‌ها و دسترسی به دریای مدیترانه بعد از ۷ سال زمینه‌هایی است که شکست امریکا را بیش‌ازپیش آشکار می‌کند.