جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه میبد برگزار شد + تصاویر

جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه میبد در سالن سینما طوبی برگزار شد.

 به گزارش میبدما، جشن دانش آموختگی دانشگاه میبد با مشارکت بیش از ۱۵۰ نفر از دانش آموختگان، در سالن سینما طوبی میبد برگزار شد.

دکتر عباس کلانتری رئیس دانشگاه، با بیان اینکه علم و ایمان به عنوان دو بال هستند که انسان را به کمال می رساند، گفت: انسان باید همراه با کسب علم در  جهت تهذیب نفس و خودسازی هم کوشا باشد زیرا اگر انسان همراه با کسب دانش دارای تهذیب نفس نباشد به کمال واقعی نمی رسد.

وی از دانشجویان خواست ارتباط خود را بعد از فراغت از تحصیل با دانشگاه حفظ نموده و برای ادامه تحصیل در مقاطع بعدی تلاش نمایند.

حجت الاسلام مروتی مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه میبد هم با تبیین ارزش و جایگاه علم و مقام علم آموزی افزود: علم نور است و از یک سو فرا گیری آن توفیقی از سوی خدواند متعال است و از سوی دیگر باید در مسیر خدمت، سعادت و تعالی بشر و جامعه قرار گیرد.

در این مراسم ضمن اهداء لوح تقدیر و یادبود به تمامی دانش آموختگان، از نفرات برتر رشته های مختلف و همچنین از هفت کانون فعال فرهنگی نیز تقدیر و تجلیل شد.

همچنین از سرکار خانم حوریه جمالی دانش آموخته کارشناسی حقوق بعنوان دانشجوی نمونه ورودی ۹۵ دانشگاه میبد که از نظر علمی رتبه برتر دانشگاه و فعال ترین دانشجوی فرهنگی بوده تقدیر بعمل آمد.