شرکت در انتخابات نقش چشمگیری در اقتدار انقلاب اسلامی و ملت ایران دارد

امام جمعه میبد گفت: حضور پرشور ملت در انتخابات و ریختن هر تک رای نقش چشمگیری در اقتدار انقلاب اسلامی و ملت ایران دارد.

به گزارش میبدما به نقل از نارین‌خبر، آیت‌‌الله علیرضا اعرافی در خطبه های این هفته نماز جمعه میبد ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و با قدردانی از حضور چشمگیر مردم شهرستان در تشییع و تدفین شهید گمنام، حضور در مراسمات مختلف مرتبط با شهادت شهید سلیمانی و همرزمانش و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در خصوص شرکت در انتخابات پیش رو بیان داشت: حضور چشمگیر و دشمن شکن، قوی ، پرمعنا و پرشکوه ملت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری و ریختن هر تک رای به صندوق انتخابات امنیت شما، اقتصاد شما و قدرت مقاومت این ملت را بالاتر خواهد برد.

وی افزود: حتی یک رای در بالا رفتن اقتدار و امنیت، عظمت و عزت ملت ایران سهیم است. از یک رای هم نباید گذشت، همه شما باید سربازی و پیام آوری باشید تا همه را پای صندوق رای دعوت کنید. ما از ۵۰ درصد به بالا هر درصدی که بالا برویم دشمنان این کشور نا امید می شوند و قدرت ملت ایران افزایش پیدا می کند. هر تک رای و هر درصد حضور نقشی چشمگیر در اقتدار ملت ایران دارد. شرکت در انتخابات را وظیفه مهم و غیرقابل گذشت برای خودمان بدانیم.

امام جمعه میبد در ادامه اظهار داشت: در رقابت ها اخلاق و حرمت ها را رعایت کنیم.ستادهای انتخاباتی، رسانه ها، فضای مجازی و حامیان و همراهان نامزدها اخلاق و کرامت انسانی را رعایت کنند. مسئولین نیز باید نظارت کنند تا تخلفی از قانون صورت نگیرد. بنده نظر خاص، رسمی و اعلام شده ندارم، ملاک ها و معیارهای دینی و شرعی و آنچه که رهبری بدان اشاره کرده اند مد نظر قرار دهید و همه برای تشخیص درست وظیفه شرعی داریم. حضور قوی، اخلاق درست و انتخاب صحیح برای شکل گیری مجلسی قوی، نیرومند و در تراز انقلاب اسلامی نیاز است.

ایت الله اعرافی با تاکید بر این موضوع که کشور مسایل مهمی دارد که نامزدها باید به آنها فکر کنند، ابراز داشت: عبور از اقتصاد نفتی، مبارزه با فساد و فقر، نظارت درست بر دستگاه های اجرایی، اهتمام به احیا و پیشبرد صنعت و کشاورزی، توجه به رفع بیکاری، توجه به جوانان، توجه به رشد فناوری و علمی و دفاعی کشور، کارآمدسازی قوانین کشور، داشتن نگاه درست بین المللی و توجه به استاد راهنمای کشور و برنامه کلان کشور ورهنمودهای مهم رهبری از جمله بیانیه گام دوم نکاتی مهمی است که نمایندگان برای حل آنها تلاش کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پایان با اشاره به اینکه هرکس برگزیده شد همه باید کمک دهند تا کارها پیش برود، تصریح داشت: ارزش های انقلابی باید مهم شمرده شود و روح تبلیغات و اقدامات ما باشد. این انقلاب بعد از چهل و یک سال در عالم موج و خریدار دارد برای اینکه حرف حق در آن است این را باید قدر دانست و از معیارها و ارزش های انقلاب یک قدم عقب ننشینیم و محکم آن ها را حفظ کنیم. در حوزه های انتخابیه عدالت در اقدام و تعامل لز نکاتی است که نامزدها باید به آن توجه داشته باشند و امیدواریم که انتخاباتی با همین شاخص ها و معیارها در پیش داشته باشیم.