جلسه هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شد/ تجمع میبدی ها راس ساعت ۱۰ صبح در میدان جانباز

جلسه هماهنگی مراسم های مرتبط با چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در سپاه ناحیه میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر و تشکر از فعالیت های متنوع بخش های مختلف سپاه و بسیج در روزهای گذشته، بیان داشت: افتتاح پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان(عج) در بفروئیه روز گذشته اتفاق افتاد که با وجود مسجد کنار این پایگاه، باید برنامه های مسجد محور در آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به ارسال یک کامیون از اقلام مورد نیاز مردم سیل زده سیستان و بلوچستان با کمک هیئت قمر بنی هاشم(ع) بشنیغان و تشکر از دست اندرکاران این حرکت خوب، گفت: اگر در کنار هم باشیم و در مسائل مختلف وحدت داشته باشیم، طبیعتا نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

بهشتی تصریح کرد: مردم عزیز میبد نیز در روز ۲۲ بهمن به فضل خدا با همین نمایش اتحاد نشان خواهند داد، برای خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان میهن و مدافعان حرم به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ارزش قائلند.

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه سپاه پاسداران از هیچ کدام از کاندیداها جانبداری نخواهد کرد و همه توان و ظرفیت خود را برای باشکوه برگزار شدن انتخابات و بصیرت افزایی در این راه به کار خواهد بست.

 

تجمع میبدی ها ساعت ۱۰ صبح ۲۲ بهمن در میدان جانباز 

مرتضی بهشتی مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه نیز گفت: برنامه شب شعر فجر انقلاب با حضور مداحان و شاعران امشب در مکان مصلی ایت الله اعرافی از ساعت ۱۹ الی ۲۱ برگزار خواهد شد که نورافشانی و تکبیرگویی در انتهای مراسم انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن که در سه مسیر صورت خواهد گرفت، بیان داشت: مسیر اول از ساعت ۸:۳۰ از مسجد انقلاب و در ادامه با تجمع در بیت ایت الله اعرافی راس ساعت ۹ شروع خواهد شد و حرکت به سمت بارجین، فیروزآباد، میدان امام حسین(ع) و میدان جانباز خواهد بود.

بهشتی ادامه داد: مسیر دوم از حوزه یک بسیج به سمت میدان کتاب، میدان امام حسین(ع) و به سمت میدان جانباز و مسیر سوم نیز از بیده و خانقاه به سمت میدان هلال احمر، میدان شهرداری و میدان جانباز خواهد بود.

وی بیان داشت: این سه مسیر در ساعت ۱۰ صبح ۲۲ بهمن در میدان جانباز می رسد که از این مکان به سمت مصلی بزرگ آیت الله اعرافی راهپیمایی صورت خواهد گرفت.