معامله قرن تنفس مصنوعی دادن به رژیم صهیونیستی است / در انتخابات می‌خواهند جامعه را دوقطبی کنند

حجت‌الاسلام حسنی بابیان اینکه معامله قرن تنفس مصنوعی دادن به رژیم صهیونیستی است تصریح کرد: امروز به برکت مقاومت و حزب‌الله و عزیزان ما در غزه و در منطقه، اسرائیل در محاصره و حلقه مقاومت است و برای اینکه یک تنفس مصنوعی به اسرائیل بدهد و نشان دهد که هنوز زنده است نیاز به طرح معامله قرن دارند.

به گزارش میبدما به نقل از میبد آدینه، امام‌جمعه موقت میبد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته از حضور پرشور مردم همیشه درصحنه میبد، هیئت‌ها، روحانیت و مداحان در تشیع پیکر شهید گمنام و برگزاری مراسمات در ایام فاطمیه در نقاط مختلف شهر قدردانی کرد.
امام‌جمعه موقت میبد با اشاره به رونمایی طرح معامله قرن از سوی ترامپ رئیس‌جمهور بی‌خرد امریکا در روزهای اخیر گفت: بعد از ۷۰ سال غصب مردم فلسطین از سوی صهیونیسم می‌خواهد با این طرح حق مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین را پایمال کند.
حجت‌الاسلام حسنی بابیان اینکه معامله قرن تنفس مصنوعی دادن به رژیم صهیونیستی است تصریح کرد: امروز به برکت مقاومت و حزب‌الله و عزیزان ما در غزه و در منطقه، اسرائیل در محاصره و حلقه مقاومت است و برای اینکه یک تنفس مصنوعی به اسرائیل بدهد و نشان دهد که هنوز زنده است نیاز به طرح معامله قرن دارند.
وی گفت: امریکا می‌خواهد برای یکسره کردن رابطه و صلح و سازش بعضی از دولت‌های حقیر عربی با رژیم منحوس صهیونیستی را به قیمت قرار گرفتن قدس قبله اول مسلمانان به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی برای همیشه و از بین رفتن آرمان فلسطین ایجاد کند.
امام‌جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: امریکا نمی‌داند رهبر ما و امام جامعه ما و نائب حضرت حجت ما چند سال قبل اعلام کردند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و به‌زودی مردم دنیا شاهد و ناظر نابودی رژیم صهیونیستی خواهند بود.
خطیب جمعه میبد با اشاره به پیروزی‌های مقاومت در روزهای اخیر هسته مقاومت در یمن گفت: ضربه سنگین دیگری بر پیکر رژیم منحوس و پلید وهابیت و آل سعود وارد کردند که همه اینها مژده پیروزی جبهه حق است.
انقلاب اسلامی همه محاسبات دنیا را در نظام سلطه به هم‌ریخت
حجت‌الاسلام علیرضا حسنی با گرامی داشت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دوازدهم بهمن سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی گفت: در اواخر قرن نوزدهم درحالی‌که در دنیا هیچ جایگاهی برای دین قائل نبودند و دین را افیون ملت‌ها می‌دانستند؛ انقلابی بر مبنای دین و اسلام در کشور ما به وقوع پیوست که موردنیاز جهان بود.
خطیب جمعه میبد بابیان اینکه رهبری این انقلاب امام رضوان‌الله تعالی علیه بود افزود: در طول این چهل سالی که از انقلاب می‌گذرد این انقلاب تماماً مایه عزت و عظمت ملت شده است.
وی اظهار داشت: در این کشور انقلابی به وقوع پیوست که گفتمان دنیا را عوض کرد و همه محاسبات دنیا را در نظام سلطه به هم‌ریخت.
امام‌جمعه موقت میبد دین را موتور محرکه این نهضت دانست و گفت: سال‌های ۵۶ و ۵۷، باشکوه‌ترین راهپیمایی‌ها در کل کشور در تاسوعا و عاشورای حسینی بود و چیزی که مردم را به حرکت وامی‌داشت دین بود.
حجت‌الاسلام حسنی بابیان اینکه دین باعث بلوغ فکری مردم شد و امام رحمه‌الله علیه چون پیامبر، این انقلاب را رهبری کرد افزود: به فضل خدا، گام اول انقلاب را در چهل سال گذشته با تمام فراز و نشیب‌ها برداشتیم و ترورهای خیابانی، مشکلات باقیمانده رژیم طاغوت و جنگ را این ملت صبور و مقاوم پشت سر گذاشتند.
خطیب جمعه میبد تصریح کرد: در گام دوم انقلاب آن چیزی که مشخص است آینده روشن و امیدوارکننده این انقلاب است چراکه این انقلاب پیچ‌های تاریخ را پشت سر گذاشته است.
وی گفت: اگر روزی با انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی امریکا را بیرون انداختیم؛ امروز به برکت مجاهدت شما مردم و خون شهدا امریکا را از منطقه بیرون می‌کنیم.
امام‌جمعه موقت میبد تصریح کرد: راهپیمایی میلیونی در عراق به برکت خون سردار سلیمانی و ابو مهدی مهندس، چراغ‌خطر را برای امریکا روشن کرد و امریکا راهی جز بیرون رفتن از منطقه ندارد.
حجت‌الاسلام حسنی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن که مصادف با اربعین سردار دل‌ها سلیمانی و یارانش باید همه به‌ویژه نوجوانان و جوانان برای برداشتن گام محکم‌تر حضور پیدا کنند.

حضور مردم برای تداوم انقلاب حضور حقیقی و کارساز است
خطیب جمعه میبد بابیان اینکه حضور شما مردم برای تداوم انقلاب حضور حقیقی و کارساز است و از اوایل انقلاب برنامه‌های این انقلاب با انتخابات آغاز شد گفت: این درد را به کجا ببریم که یکی از بالاترین مسئولین این کشور بعد از چهل سال بگوید که نکند که انتخابات نمایشی باشد.
وی تصریح کرد: اگر این انتخابات انتصابی بود و نقش مردم نبود بعضی از آقانی که در این ۶، ۷ سال نتوانستند عرضه کشورداری را از خود نشان دهند نباید رأس کار باشند.

در انتخابات می‌خواهند جامعه را دوقطبی کنند
امام‌جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: وقتی این آقایان جناح و گروه خودشان برنده می‌شوند این انتخابات انتخابات سالم است اما وقتی می‌بینند باید شکست را تحمل کنند و مردم به آنها اقبال نمی‌کنند؛ برای فرار از بی‌عرضگی خود در مقابل حل مشکلات این مردم به‌ویژه مسائل اقتصادی و درزمانی که مملکت نیاز به اتحاد مردم دارد؛ به شورای نگهبان که وظیفه‌اش پاسداری از حق‌الناس حمله می‌کنند.
حجت‌الاسلام حسنی با هشدار به مردم، جوانان و انقلابی‌ها گفت: مواظب باشید که می‌خواهند در آستانه انتخابات جامعه را دوقطبی کنند.
وی افزود: روز دوم اسفند به حول قوه الهی مردم ما در سراسر کشور با آمار بسیار بالایی پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و مشت محکمی به دهان دشمنان این نظام و انقلاب خواهند زد.