زیاد شدن دست‌اندازها در شهرستان اتفاق خوبی نیست/ نظارت شود و در صورت لزوم از زیاد شدن دست‌اندازها جلوگیری به عمل آید

فرماندار میبد گفت: شخصاً با زیاد شدن دست‌اندازها در شهر موافق نیستم ولی در موارد خاص این موضوع برای شهر نیاز است.

به گزارش میبدما؛ حسین فلاح در نشست خبری اصحاب رسانه میبد، در پاسخ به چرایی زیاد شدن دست‌انداز در معابر شهری، اظهار داشت: از یک لحاظ باید از شورای ترافیک شهرستان و شهرداری و ارگان های مربوطه برای باکیفیت‌تر شدن و یک‌دست شدن دست‎‌اندازها تشکر و قدردانی داشته باشیم، زیرا پیش از این دست اندازها با انواع و کیفیت های مختلفی در شهرستان درست میشد که گاهاً رانندگان را با خطراتی نیز مواجه می کرد.

وی با اشاره به این موضوع که به نوعی ممکن است فرهنگ یک شهر با دست‌اندازهای آن نیز سنجیده شود، بیان داشت: شخصا مثل بقیه مردم با زیاد شدن این دست اندازها موافق نیستم و زیاد شدن تعداد آنها را اتفاق خوبی نمی دانم.

فلاح با اشاره به لزوم ایجاد دست انداز در برخی از نقاط به خاطر حفظ ایمنی معابر، ادامه داد: چند سال قبل نیز نامه ای دادیم مبنی بر اینکه اگر در جایی نیاز به ایجاد دست انداز بود و به این نتیجه رسیدند که حتما باید ایجاد شود، نیاز به مصوبه شورای تامین ندارد و شهرداری و راهور می توانند آن را اجرا کنند.

فرماندار میبد در انتها با دستور به معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی، درخواست کرد این موضوع مجدداً مورد نظارت ویژه قرار گیرد و از ازدیاد این دست اندازها در صورت لزوم جلوگیری به عمل آید.