سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی میبد معرفی شد + تصاویر و مشروح خبر

مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ با حضور حسین فلاح فرماندار و مهندس یادگاری مدیرکل اداره راه و شهرسازی میبد، حجت الاسلام و المسلمین فاضلی از دفتر امام جمعه، نقوی شهردار و جمعی از مسئولین مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی برگزار شد.

حسین فلاح فرماندار میبد در این جلسه با تشکر از زحمات مهندس اعتمادی، گفت: باید گفت اداره راه و شهرسازی یکی از پیچیده ترین فعالیت های اداری را انجام می دهد که انتظارات زیادی نیز از این اداره طبیعتا می رود.

وی افزود: این اداره نسبت به وسعت فعالیتی که درگیر آن است و تعداد کم نیرو، دچار شلوغی زیادی در محور فعالیت خود است و شاهد بودیم که با وجود این موضوع، مهندس اعتمادی با نظم و پشتکار بسیار زیادی به وظیفه خود عمل می کردند.

 

حوزه فعالیت اداره راه و شهرسازی بسیار گسترده است

مهندس رضا یادگاری مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان یزد نیز گفت: تکالیف و وظایفی بر عهده این اداره می باشد که باید با وجود امکانات و نیروی کمی که در اختیار داریم از عهده آنها بربیاییم و وسعت ماموریت های اداره راه و شهرسازی و حوزه های گسترده فعالیت این اداره نیاز به ورود بسیار جدی و قوی نیز دارد.

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی درست به مردم در کنار این حجم از فعالیت، بیان داشت: پاسخ درست و دقیق دادن به مردم و مراجعین به این اداره نیز طبیعتا موجبات رضایت آنها را فراهم می کند، هرچند ممکن است قانون در برخی از موراد به نفع مراجعین نیز نباشد.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی تصریح کرد: کاربری های تجاری، اداری، ورزشی، فرهنگی، مذهبی و دیگر حوزه های مرتبط با این اداره هیچ گاه تعطیل بردار نیست و نیاز مردم به مسکن و اقدام در طرح های ملی مداوم و مسمتر در جریان است.

وی با درخواست از مسئولین شهرستان میبد جهت تداوم و تقویت همکاری با این اداره در میبد، گفت: به خاطر اعتماد و علاقه ای که به مهندس اعتمادی داریم و تلاش هایی که جهت رعایت قانون و شرع کرده اند، و تجربه و تخصصی که در این سالها کسب کرده اند، در اداره راه و شهرسازی استان از ایشان بهره خواهیم برد.

 

تلاش کردیم حداقل تصرف جدیدی صورت نگیرد

مهندس مصطفی اعتمادی نیز گفت: من و مجموعه اداره راه و شهرسازی در مدت فعالیتمان اصرار و تاکید داشتیم که اراضی دولتی حفظ و حراست شوند و این را به وضوح دیده ایم که وقتی نیازی به وجود می آید، اهمیت و ارزش این اراضی به وضوح قابل درک می باشد.

وی افزود: همان طور که این نیاز در موضوع طرح اقدام ملی مسکن نیز به خوبی خود را نشان داد که ما دچار مشکلاتی نیز در این محور شدیم.

اعتمادی تصریح کرد: در تمام حوزه های مرتبط با فعالیت اداره راه و شهرسازی تلاش هایی انجام گرفت و بیشترین تلاش ما این بود که جلوی تصرفات جدید را بگیریم و با شناختی که از آقای مهندس اشرفی دارم این موضوع پیگیری خواهد شد.

گفتنی است مهندس مصطفی اعتمادی در این جلسه از سمت ریاست اداره راه و شهرسازی تکریم و تودیع و مهندس اشرفی به سرپرستی این اداره منصوب شد.