مشروح گزارش میبدما از تشکیل جلسه شورای تامین شهرستان میبد + تصاویر

شورای تامین شهرستان میبد در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی تشکیل جلسه داد.

به گزارش میبدما؛ شورای تامین شهرستان میبد با حضور مسئولین اداری، نظامی و انتظامی، نسبت به برنامه ریزی جهت انجام مراسم ها و برنامه ها در پی شهادت سردار سلیمانی در مکان سپاه میبد تشکیل جلسه داد.

حسین فلاح فرماندار میبد در این جلسه با عرض تسلیت به مجموعه سپاه و همچنین مردم شریف میبد، اظهار داشت: همه دلسوزان انقلاب اسلامی می دانند راه سردار سلیمانی، راه آرمان های بزرگ و راه شرافت و سربلندی است و برای اعتلای این آرمان بزرگ نیز تلاش می کنند.

وی با اشاره به این موضوع که در ذهن هرکس از هر جناح و گرایشی یاد و نام سردار شهید قاسم سلیمانی نقش بسته، بیان داشت: همه ما به این معتقدیم که سپاه، نماد ایثارگری و شهادت است و همه ما مدیون این جانفشانی ها تا ابد خواهیم بود.

 

جهت اعزام علاقمندان برای تشییع پیکر شهید سلیمانی برنامه ریزی می کنیم

در ادامه این جلسه نیز سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی فرمانده سپاه ناحیه میبد با عرض تسلیت این حادثه غم‌انگیز گفت: برنامه ریزی های تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی در عراق و سپس در ایران انجام گرفته و سپاه میبد نیز آمادگی دارد برای اعزام مردم علاقمند به شرکت در مراسم تشییع این شهید عزیز در کرمان تدارک لازم را ببیند.

وی با اشاره به  مراسم های مردمی بزرگداشت این شهید بزرگوار در میبد که به صورت خودجوش انجام می گیرد، افزود: شهرداری از روز گذشته جهت سیاه پوش کردن معابر زحماتی کشیده است که امیدواریم این موضوع به زودی تکمیل شود.

فرمانده سپاه میبد بیان داشت: مردم عزیز و صاحبان صنایع از دیروز ابراز لطف زیادی داشتند و جدا از مراسم های مردمی، صاحبان صنایع نیز در اراتباط گیری با سپاه نسبت به تدارک دیدن موکب‌های پذیرایی در مسیر شهرک صنعتی که مسیر به سمت کرمان نیز هست و همچنین نصب بنرهای تسلیت اعلام آمادگی کردند.

 

میدانی با تندیس و نام شهید قاسم سلیمانی در میبد

مهندس علیرضا نقوی شهردار میبد نیز با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همراهانش گفت: برای فضاسازی در خط سنتو که مسیر حرکت به سمت کرمان نیز هست برنامه ریزی کرده ایم و این موضوع به زودی در دستورکار قرار می گیرد.

وی افزود: پیشنهاد کرده ایم که یکی از میادین میبد که البته فعلا میدان خیابان ۱۲ دی (خیابان دادگستری میبد) مورد نظر است، برای نصب تندیس سردار سلیمانی و نامگذاری میدان به نام این شهید بزرگوار در برنامه قرار گیرد.

گفتنی است در این مراسم جهت برگزاری تجمع عاشورائیان و اقامه عزای شهدای حادثه تروریستی فرودگاه بغداد، در روز پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ساعت ۱۱ هماهنگی صورت گرفت و پایان بخش جلسه شورای تامین نیز مرثیه سرایی کربلایی ابوالفضل حشمتی بود.

جزئیات اعزام مردم برای شرکت در تشییع پیکر سردار سلیمانی و دیگر مراسم ها در همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.