گزارش تصویری از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری «بسیج مدرسه عشق» در میبد

اولین جشنواره فرهنگی هنری «بسیج مدرسه عشق» در بیت ایت الله اعرافی برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ این مراسم به همت سپاه ناحیه میبد و با محوریت تجلیل از ۱۰۰ نخبه بسیجی و سه رویش بسیج در سال جاری و با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در بیت آیت الله اعرافی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حسنی با قدردانی از تلاش های بسیجیان میبدی که در همه زمینه ها فعالیت پر تلاشی را دارند، گفت: طبیعتا همه ما با بیانیه گام دوم انقلاب آشنایی داریم و طبق این بیانیه راه خروج از مشکلات کشور در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی و دیگر محورها، در دو چیز خلاصه می شود.

وی افزود: ترویج فرهنگ بسیجی و حضور بسیجیان انقلابی در زمینه های مختلف، دو راه نجات کشور از مشکلات است و همان طور که در چهل سال گذشته هر کجا به مشکلی برخوردیم همین تفکر و همین قدرت برخاسته از متن مردم، ما را به پیش برد، باز هم مشکلات کشور را می توان با استفاده از همین قدرت مخلص و مومن و انقلابی رفع کرد.

امام جمعه موقت میبد بیان داشت: بسیجیان نوجوان و جوان ما مانند همین گروه های سرود نوجوانان عاشورایی، گروه رباتیک نوجوانان بسیج و گروه رزمی ذوالفقار میبد که در سطح استان درخشیده اند از رویش های انقلاب هستند که موفقیت های آنها را به مجموعه بسیج شهرستان تبریک می گویم.

وی اظهار داشت: در آستانه دو رویداد بزرگ قرارداریم که یکی از آنها فرارسیدن ۲۲ بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دیگری نیز فرارسیدن موعد انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد.

وی ادامه داد: به لطف خدا امسال نیز در این دو رویداد بزرگ، مردم عزیز و شریف ایران اسلامی و همچنین شهرستان میبد با شکوه هر چه تمام تر شرکت خواهند کرد و با به نمایش گذاشتن اتحاد و همبستگی خود، چشم جهانیان را خیره خواهند کرد.

حجت الاسلام علیرضا حسنی گفت: یکی از اتفاقاتی که در روزهای گذشته رخ داده، حمله خبیثانه تروریست های آمریکایی به نیروهای بسیج مردمی عراق بود که به فضل خدا، پاسخ این وحشی‌گری را مردم و دولت عراق به آمریکا خواهند داد.