گزارش تصویری از تکریم پرستاران میبدی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)

مراسم میلاد حضرت زینب(س) و تکریم پرستاران میبدی در تالار ونوس میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما، در این مراسم که به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) برگزار شد، دکتر فرحزادی رئیس بیمارستان میبد و حسین فلاح فرماندار میبد در سخنانی از پرستاران میبدی به خاطر تلاش های خالصانه آنها تشکر و قدردانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حسنی امام جمعه موقت میبد نیز با تشکر از فعالیت های پرستاران و فعالین حوزه بهداشت و درمان شهرستان میبد، به نیابت از آیت الله اعرافی پیامی را در این مراسم قرائت کرد.

متن پیام آیت الله اعرافی به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم
میلاد بانوی فضیلت و رشادت و قهرمان پیام آور کربلا زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار رابه پرستاران ارجمند و همه خادمان سلامت و حضار محترم تبریک و شادباش می گویم.
دستگیری نیازمندان و کاهش آلام رنج دیدگان و بویژه دستگیری رنجوران و پرستاری دردمندان و همدردی با بیماران ارزش انسانی و اهمیت اخلاقی ممتازی دارد و تعالیم والای اسلام آن را مهم شمرده و ثواب های بی شمار و ممتازی برای آن برشمرده است و البته این عمل انسانی و اسلامی آنگاه به اوج می رسد که با اخلاق نیکو و عاطفه سرشار و رعایت همه جوانب علمی و فنی و عشق و علاقه وافر انجام پذیرد و زینب(س) نماد قهرمان دلیری بود که شجاعت و مقاومت بی نظیر را با مهربانی و پرستاری بازماندگان حماسه بزرگ عاشورا درآمیخت و الگوی زنان و مردان عالم و نماد دلیری و مهرورزی و اسوه تمام عیار پرستاری شد .
ضمن تقدیر و سپاس فراوان از همه خادمان سلامت و بهداشت و درمان و وبویژه پرستاران عزیز که در سخت‌ترین شرایط به یاری بیماران و کاهش رنج دردمندان برمی خیزند، امید است اخلاق پرستاری و پزشکی ارتقایابد و همه دوستان در ارتقای علمی و عملی حوزه سلامت و سلامت یاران و پرستاران کامیاب گردند و میبد نمونه شهر سالم و نماد سلامت و نمونه در ارائه خدمات معیار پزشکی و تامین زیر ساخت های بهداشت و درمان گردد.
از همه خدمتگزاران مردم شریف و ارباب بهداشت و درمان و سلامت و مسئولان محترم بیمارستان و شبکه و همه پزشکان و پرستاران گرامی سپاس گزارم و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند منان خواهانم و از عدم توفیق حضور در مراسم و عرض ادب پوزش می خواهم.
شاد و سلامت و سرافرازو موفق باشید.
علی رضا اعرافی

گفتنی است در پایان این مراسم از پرستاران برگزیده و پرسنل نمونه کادر درمان میبد نیز با اهدای هدایایی تقدیر و تجلیل شد.