گزارش تصویری از جلسه «لنزهای رنگی در فضای جنگی» با حضور بانوان میبدی

گردهمایی بانوان میبدی با عنوان «لنزهای رنگی در فضای جنگی» برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ به مناسبت نهم دی، جلسه بصیرتی با همکاری بسیج خواهران شهرستان میبد و موسسه قرآنی حضرت معصومه(س) در رضویه فیروآباد برگزار شد.

سید جواد امامی سخنران این مراسم با اشاره به فتنه‌های ایجاد شده توسط دشمنان و منافقان در سال های پس از انقلاب اظهار داشت: امام خامنه ای در آغاز جریانات سال ۸۸ به میرحسین موسوی این تذکر را دادند که شما شروع کننده این جریان خواهید بود اما نمی توانید آن را جمع کنید.

وی با اشاره به پروژه ۱۰ ساله دشمن برای به ثمر رساندن فتنه، بیان داشت: این موضوع به یک اغتشاش ساده در کشور نیز محدود نمی شد، همان طور که به عنوان نمونه ای کوچک، در همان ایام اردوغان رئیس جمهور ترکیه به ایران در مورد خروج تعدادی از لیدرهای جریان اغتشاش از ترکیه به سمت اسرائیل خبر داده بود.

امامی افزود: اینکه هزاران نفر در عربستان سعودی فارسی آموزش می بینند تا در فضای مجازی موجی از شبهات را علیه شیعه و انقلاب اسلامی ایران به راه بیندازند و یا مریم رجوی ادعا می کند در ایران هزار اشرف داریم، به معنای سرمایه گذاری بسیار زیاد آنها در این محور برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ها از طریق استفاده هایی که از آنها می شود، گفت: برخی نگاهشان تلسکوپی و دوربرد است و ستاره های هدایت را به خوبی از میان غبار ابهامات و شبهات می بینند و به سمت آنها حرکت می کنند، این افراد طبیعتا در کوران حوادثی مانند فتنه ۸۸ از مسیر منحرف نمی شوند.

سخنران مراسم رضویه فیروزآباد ادامه داد: اما برخی نگاهشان مانند سلبریتی ها، نگاهی میکروسکوپی هست و ریزبینانه فقط بدی ها و نقاط ضعف را می بینند و بزرگ جلوه می دهند، اینها کارشان عیب جویی است و با استفاده از فرصتی که رسانه برای آنها فراهم کرده، می توانند دیگران را نیز به اشتباه بیندازند.

سید جواد امامی با اشاره به این که برای در امان ماندن از فتنه ها، تمسک به قرآن کریم بهترین وسیله است، گفت: امروزه رسانه بخش زیادی از زندگی ما را تحت الشعاع خود قرار داده است که برای در امان ماندن از آسیب های آن، باید نگاهی انتقادی و نقادانه به محصولات رسانه ای داشته باشیم و هر چیزی را بدون تحقیق و بررسی قبول نکنیم.