گزارش تصویری از اعزام ۵۰۰ دانش آموز دختر میبدی به اردوی راهیان نور

نزدیک به ۵۰۰ دانش‌آموز میبدی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی فرمانده سپاه میبد در گفتگو با خبرنگار میبدما اظهار داشت: ۵۰۰ دانش آموز دختر میبدی با همکاری سپاه میبد، بسیج دانش‌آموزی و اداره آموزش‌وپرورش به وسیله ۱۲ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور و استقبال خوب دانش آموزان از این دوره راهیان نور، بیان داشت: این دوره از لحاظ کیفیت ارائه برنامه های مختلف به دانش آموزان بسیار بهتر از سال های قبل می باشد و اردوگاه شهید عاصی زاده نیز به طور کامل در اختیار دانش آموزان میبدی قرار گرفته است.

فرمانده سپاه میبد ادامه داد: هر ماشین دارای یک مبلغه و یک راوی است که دانش آموزان در مسیرهای مختلف و همچنین در اردوگاه از وجود آنها بهره خواهند برد و برنامه های جنبی این اردو نیز بر عهده بسیج خواهران حوزه خدیجه کبری(س) می باشد.

سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی با اشاره به هجمه های بدون توقف دشمنان نظام اسلامی به انقلاب، بسیج و فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: هدف از اردوای راهیان نور بالا بردن میزان شناخت نسل آینده‌ساز نظام اسلامی از مجاهدت های رزمندگان اسلام در برابر دشمنان است تا مخصوصا در این مقطع حساس که به زمان انتخابات نیز نزدیک می شویم، با گام های استوار از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.