یادواره شهید حسین حریری در دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار می شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد گفت: یادواره شهید مدافع حرم حسین حریری در دانشکده علوم قرآنی برگزار خواهد شد.

حامد پیشینیان در گفتگو با میبدما اظهار داشت: ۲۸ آذرماه با حضور خانواده شهید حسین حریری، یادواره این شهید مدافع حرم را در محل دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به این موضوع که این برنامه با حضور سخنران کشوری،مداحی و دیگر برنامه های متنوع خواهد بود، بیان داشت: یادواره های شهدا به جا آوردن حس قدردانی در مقابل کسانی است که آرامش و امنیت خود را مدیون آنها هستیم و به واسطه استعانت به جایگاه رفیع این شهیدان که در جوار حق جایگاهی بالا دارند، در پی آن هستیم که شهدا و منش و رفتار آن ها را به زندگی و تحصیل خود وارد کنیم.

پیشینیان افزود: دانشجو، ادامه دهنده راه شهداست که باید با سلاح علم و دانش، میدان جهاد در راه خدا برای اعتلای کشور و نظام اسلامی را خالی نگذارد و این مهم به دست نمی آید مگر اینکه مدام این وجودهای با برکت را یاداوری کنیم.

وی با اشاره به یادواره های اجرا شده در دانشکده علوم قرآنی و حضور فعال دانشجویان  از ابتدا تا انتهای اجرای این مراسم ها، خاطرنشان کرد: حضور دانشجویان عزیز و مردم شهید پرور و ولایی شهرستان های میبد و اردکان در این یادواره، ادای احترام به مقام و منزلت شهدای انقلاب اسلامی است.