میز خدمت جمعی از مسئولین به شیوه جدید برای اولین بار در سطح استان در میبد برگزار شد + تصاویر

مسئول بسیج مهندسین استان یزد گفت: برگزاری میز خدمت مسئولین به شیوه جدید برای اولین بار است که در استان یزد توسط بسیج مهندسین میبد برگزار می شود.

مهندس امین امیدی مسئول سازمان بسیج مهندسین استان یزد در گفتگو با خبرنگار میبدما؛ اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین در قالب اردوهای جهادی برای مسئولین، اقدام به اجرای طرح میزخدمت در مساجد محلات میبد کرده، و این موضوع در سطح استان یزد برای اولین بار است که برگزار می شود.

وی افزود: پیش از این میز خدمت را بیشتر با حضور یک مسئول و در مکان نماز جمعه شهرستان ها دیده بودیم اما این طرح با حضور تعدادی از مسئولین مرتبط با حوزه ساخت و ساز و در مساجد محلات انجام می گیرد و مردم می توانند بدون بوروکراسی اداری و به صورت چهره به چهره مشکلات خود را پیگیری کنند.

مهندس امیدی بیان داشت: با همت آقای محمدجلال دهقانی مسئول بسیج مهندسین و سرهنگ بهشتی فرمانده سپاه میبد این طرح برای اولین بار در مسجد ۱۲ امام فیروزآباد میبد اجرا شد و امیدواریم دومین طرح بسیج مهندسین با نام «طرح عمران روستایی» را در همین میبد به زودی آغاز کنیم.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی درست برای اجرای بهتر این میزهای خدمت، گفت: این برنامه که با حضور مسئولین شهرداری و کمیسیون های آن، اعضای شورای شهر، مسئول بسیج سازندگی و مسئول نظام مهندسی برگزار شد، را به صورت فوق برنامه و فصلی برگزار می کنیم تا شاهد افت کیفیت آن نباشیم و محلات شهرستان میبد نیز به نوبت از این برنامه نهایت استفاده را ان‌شاءالله خواهند برد.