پاسخ امام جمعه موقت میبد به حاشیه سازی یک کانال اینستاگرامی + عکس

امام جمعه موقت میبد اظهارات منتسب به وی در مورد فیلم بازتاب داده شده در پیج اینستاگرامی یکی از کانال های میبدی را رد کرد.

به گزارش میبدما؛ به تازگی فیلمی از یک پیج اینستاگرامی میبد منتشر شده که ادعای شنیده شدن صداهای عجیب و ترسناکی از دیوار خراب شده یکی از مساجد میبد را داشته است.

در توضیحات ارائه شده توسط این پیج اینستاگرامی در مورد این فیلم مضحک، ادعا شده که «طبق گزارشات مردمی!»، امام جمعه موقت میبد نیز این موضوع را تایید کرده است!

خبرنگار میبدما در ارتباط با حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حسنی صحت این ماجرا را پیگیر شد که ایشان این موضوع را تایید نکرده و بیان داشتند: برای بنده فیلمی را نشان دادند که صداهایی شنیده می شد، و بنا داشتم حضوری به محل مسجد بروم و از نزدیک ماجرا را بررسی کنم، اما گفتند که در مقابل آن نقطه دیوار چیده ایم. بیش از این اطلاعی نداشته و نظری هم نداده ام.

حال با این اوصاف باید از مسئولین ذی‌ربط این مطالبه جدی را داشت که از طرفی موضوع ایجاد ترس در مردم به واسطه فیلمی ساختگی را پیگیری کنند و از طرف دیگر علت خدشه وارد کردن به اعتبار امام جمعه انقلابی شهرستان را دنبال کنند. کما اینکه متاسفانه این موضوعات برای بار اول نیز اتفاق نمی افتد و حاشیه های بیش از اندازه برخی از کانال های اینستاگرامی میبد که یکی از آنها نیز چندی پیش با حکم دادگاه تعطیل شد، تمامی ندارد.