گزارش تصویری از جلسه تحکیم خانواده برای زوجین جوان میبدی

چهلمین جلسه تحکیم خانواده مزدوجین جوان شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ چهلمین جلسه تحکیم خانواده در واحد میانجیگری و خانواده دادگستری شهرستان میبد واقع در مکان ساختمان شماره یک دادگاه میبد برگزار شد.

در این طرح، زوج های جوان میبدی در هنگام محضری کردن عقد خود، فرم‌های معرفی به واحد میانجیگری را دریافت می کنند و بعد از به حد نصاب رسیدن تعداد این زوجین در جلسه تحکیم خانواده شرکت می کنند.

در این کلاس که به صورت کارگاه یک جلسه ای برگزار می شود مباحثی مانند روانشناسی مذهبی توسط حجت الاسلام زارعشاهی و مطالب کلیدی در مورد زندگی توسط محمد رجبی کارشناس دادگستری میبد ارائه می شود.

در این کلاس، زوج های جوان میبدی تعهدنامه اخلاقی زوجین را فرا گرفته و توجیه می شوند که در صورت برخورد با مشکل در جریان زندگی از مشاوره رایگان این مرکز استفاده کنند.

از خدماتی که واحد میانجیگری و خانواده دادگستری به زوجین جوان ارائه می دهد می توان به پرداخت وام ده میلیون تومانی کم درصد با معرفی به بانک مورد تایید و حمایت مالی از خانم های شاغل اشاره کرد.

این کلاس ها وابسته به واحد میانجیگری و خانواده، و مرکز مشاوره خانواده دادگستری می باشد که مسئولیت آن را حجت الاسلام علیرضا آقایی دبیر بنیاد صیانت از خانواده دادگستری استان یزد بر عهده دارد.

در انتهای این کارگاه به زوج های جوان میبدی هدایایی اهدا می شود.