یادواره شهدای بفروئیه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلیمن راشد یزدی و مداحی مجتبی رمضانی برگزار می شود/ برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه محوری در هفته بسیج + تصاویر

جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما، در این جلسه که با حضور فرماندهان سپاه و بسیج شهرستان میبد برگزار شد، سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی اظهار داشت: ویژه برنامه های هفته بسیج از پنج شنبه ۳۰ آبان الی ۶ آذر در میبد با بیش از ۱۰۰ برنامه محوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: روزشمار چهل سالگی بسیج در این هفته با محورهای مقاومت و ایثار، اخلاق و معنویت، علم و فناوری، سبک زندگی اسلامی‌ایرانی، فرهنگ و بصیرت، دفاع و امنیت، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی انجام خواهد گرفت.

بهشتی با اشاره به ظرفیت های عظیم بسیجیان در همه عرصه های اجتماعی، بیان داشت: از برنامه های شاخص این هفته برگزاری یادواره شهدا در روز سه شنبه ۵ آذرماه، با حضور مردم شریف میبد و حضور منسجم بسیجیان شهرستان در حسینیه انصار شهر بفروئیه می باشد.

وی گفت: اجلاسیه یادواره شهدای بفروئیه نیز در روز چهارشنبه و با حضور ادارات و نهادهای شهرستان در محل حسینیه انصار بفروئیه برگزار خواهد شد که سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی و مداحی آن را برادر مجتبی رمضانی خواهند بود.

فرمانده سپاه میبد در انتها از مردم شریف میبد جهت حضور هر چه باشکوه تر در مراسم های این هفته دعوت به عمل آورد.

در ادامه نمای کلی از برنامه های مورد بررسی جهت اجرا در هفته بسیج را مشاهده می فرمائید.