بحث ایجاد پارکینگ در خیابان امام هنوز به نتیجه نرسیده است/ پیشنهاد کردیم مقدار مسیر آزاد شده فلکه مادر به خط سنتو معطل سه زمین باقیمانده نشود

سخنگوی شورای شهر میبد گفت: موضوع پیگیری ایجاد پارکینگ در خیابان امام خمینی(ره) هنوز ادامه دارد، با اینکه موفقیتی نیز در این مورد به دست نیامده است.

علیرضا آزادمنش در پاسخ به خبرنگار میبدما در مورد موضوع ایجاد پارکینگ در خیابان امام خمینی که مدتها قبل طرح آن پیشنهاد شده بود، اظهار داشت: شورای شهر در زمان ریاست حجت الاسلام آقایی و ریاست آقای فلاح، ایجاد پارکینگ در خیابان امام را با جدیت پیگیری کرده است.

وی افزود: در این مورد مکان های مختلفی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت که متاسفانه هنوز موفق به جانمایی و تحویل گرفتن زمین جهت ایجاد پارکینگ نشده ایم.

آزادمنش با اشاره به زمین های جنب بانک صادرات بیان داشت: این زمین ها برای پارکینگ طبقاتی مشخص شده بودند که به علت عریض نبودن و عدم داشتن استعداد تبدیل به پارکینگ طبقاتی، برنامه ای برای آن وجود ندارد و طبیعتاً باید با تغییر طرح یا تبدیل به احسن برای پارکینگ مد نظر قرار گیرند.

وی با اشاره به پیگیری های مداوم در این باره گفت: در مورد زمین های وقفی نیز با اداره اوقاف صحبت هایی شد و حتی حاضر به پرداخت هزینه شدیم که به نتیجه نرسیدیم.

سخنگوی شورای شهر میبد با اشاره به بی نتیجه بودن پیگیری درمانگاه آیت اللهی قدیم از حوزه بهداشت و درمان نیز گفت: برای حل شدن مشکل پارکینگ در خیابان امام خمینی به همکاری دیگر ارگان ها و مردم عزیز میبد نیاز است و امیدواریم این مشکل حل شود.

آزادمنش در مورد خیابان حد فاصل فلکه مادر تا خط سنتو نیز به خبرنگار ما گفت: سه قطعه زمینی که در این محدوده دچار مشکل بود و آزادسازی آن به طول انجامیده، هنوز هم دچار مشکلات قبلی می باشد و در پیگیری های صورت گرفته موفق به آزادسازی کامل این مسیر نشدیم.

وی بیان داشت: پیشنهاد شورای شهر به شهرداری این بوده است که مسیر آزاد شده را با جدول گذاری و اصلاح به خط سنتو متصل کند و کار را معطل زمین های باقیمانده نکند، البته شهرداری بر این اعتقاد است شروع به اصلاح جاده باعث گران تر شدن زمین های باقیمانده و سخت تر شدن آزادسازی آنها می شود، در حالی که قیمت تعیین شده اولیه بر زمین ها تغییری نخواهد کرد.