۲۰۰ برنامه فرهنگی مرتبط با هفته دفاع مقدس در شهرستان میبد برگزار خواهد شد + تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه میبد گفت: در هفته دفاع مقدس بالغ بر ۲۰۰ برنامه مختلف از طرف سپاه و با کمک و همکاری دیگر ارگان های شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش میبدما؛ سرهنگ مصطفی بهشتی فرمانده سپاه میبد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: برای هماهنگی برنامه های دفاع مقدس ۱۰ جلسه با اقشار مختلف بسیج و رده های سپاه برگزار شده است و برنامه های مختلفی را برای این هفته تدارک دیده ایم.

وی با اشاره به جلسات مختلف سپاه با ارگان ها و ادارات شهرستان، بیان داشت: از جمله جلسات خوبی که صورت گرفت با آموزش و پرورش میبد بود و برنامه هایی که هماهنگی آن انجام شد، آزین بندی مدارس برای این هفته، حضور دانش آموزان در گلزار های شهدای نزدیک به مدارس و پوشش دادن حدود ۱۰۰ مدرسه با اکیپ های فرهنگی با حضور مداح، سخنران و راوی به همراه پرچم حرم امام حسین(ع) خواهد بود.

بهشتی با اشاره به برنامه های مختلف در این هفته گفت: با هماهنگی اداره ورزش و جوانان نیز برنامه پیاده روی روز جمعه را برگزار خواهیم کرد که به علت نزدیک بودن به زمان پیاده روی عظیم اربعین، با حال و هوایی اربعینی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پیاده روی از امامزاده سید صدرالدین قنبر به سمت امامزاده میرشمس الحق خواهد بود و برای آن جوایز متنوعی مانند ۴۰ کوله اربعینی به همراه وسایل، کمک هزینه های کربلا و مشهد، و جوایزی مانند دوچرخه و … خواهیم داشت.

فرمانده سپاه میبد با ابراز امیدواری جهت حضور موثر و با نشاط ادارات و ارگان های دولتی شهرستان در برنامه های این هفته، افزود: در دستورالعمل جدید، برنامه رژه نیروهای مسلح در مراکز استان ها متمرکز شده و برنامه های محوری فرهنگی به شهرستان ها محول شده است و ان‌شاءالله در برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه ها تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه مشق عشق جهت کمک به دانش اموزان نیازمند ادامه داد: با همکاری اقشار بسیج طرح های خوبی از جمله «یک کاسب، یک دانش آموز» از طرف بسیج اصناف و آماده شدن حدود ۶۰ کیف مدرسه با وسایل همراه توسط بسیج خواهران جهت کمک به دانش اموزان بی بضاعت انجام گرفته است.

مصطفی بهشتی در انتها ابراز امیدواری کرد: امیدورایم بتوانیم سهم کوچکی در بزرگداشت رشادت های شهدا و ایثارگران این مرز و بوم داشته باشیم و جامعه را با این فرهنگ مطهر، بیش از پیش آشنا کنیم.

برنامه های هفته دفاع مقدس