بی توجهی به تصاویر شهدای میبد تا کی؟! نزدیکی به ایام هفته دفاع مقدس بهترین بهانه برای ادای احترام به شهدا + فیلم

در ایام نزدیک به هفته دفاع مقدس هستیم و بی انصافی است که از سهم خودمان در قبال شهدا، که مطالبه چند ساله برای ساماندهی تصاویر این قهرمانان واقعی کشور است، کوتاهی کنیم، هر چند مسئولین مرتبط با موضوع، به آن توجهی کنند!

به گزارش میبدما؛ «میبد» شاید اولین یا از اولین شهرهایی بود که تصاویر شهدا که قهرمانان واقعی کشور هستند را در شاهراه مواصلاتی موجود در خود نصب کرد و این کار امروزه در دیگر شهرهای کشور نیز الگوگیری شده و به وفور دیده می شود، اما حکایت کم توجهی به این تصاویر بعد از چند سال گذشت زمان از نصب آنها حکایت دیگری است که در آستانه هفته دفاع مقدس بر خود وظیفه دانستیم باز هم نسبت به بازتاب آن اقدام کنیم.

شاید مطالبه نا به جایی نباشد، که بخواهیم این تصاویر با ترمیم و اصلاح مناسب باز هم مانند روز اولش شود، مطالبه ای که شاید برخی به اشتباه فقط از طرف یک رسانه خبری آن را قلمداد می‌کنند در حالی که رهبر انقلاب، خانواده شهدا و ایثارگران، و مردم شهیدپرور میبد روی این موضوع بسیار مهم و خاص یک نقطه نظر واحد دارند و آن هم احترام گذاشتن به شهدای انقلاب هر چند در حد درست کردن تصاویر زنگار گرفته و خاک‌آلود آنهاست.

البته جدا از رسانه ای کردن این موضوع که به عنوان مثال می توان به دو نمونه آن در لینک های (+) و (+) اشاره کرد، در جلسات مختلف نیز تذکر داده شده است، امید که حق و دین خود را به شهدا، هر چند ناچیز ادا کنیم. نزدیک شدن به بزرگداشت جاودانه ترین واقعه تاریخ کشور در حماسه و مقاومت، شاید بهترین بهانه برای ترمیم کردن تصاویر قهرمانان واقعی این مملکت باشد.

 

کلیپ مرتبط با خبر را اینجا ببینید

 

انتهای خبر/