۳۵۰ دانش‌آموز محروم و بی‌بضاعت منتظر کمک‌های مردم خیّر و نیکوکار میبد هستند

رئیس کمیته امداد شهرستان میبد گفت: با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، ۳۵۰ دانش آموز بدسرپرست و بی‌سرپرست زیر مجموعه این نهاد نیاز به کمک خیرین میبدی دارند.

حسین زین الدینی رئیس کمیته امداد میبد در گفتگو با خبرنگار میبدما اظهار داشت: در همین راستا طرح اکرام با هدف رسیدگی به فرزندان خانواده های محروم از طرف کمیته امداد امام خمینی از سال ۷۸ آغاز شد که با استقبال خوب مردم نیکوکار و خیّر، طرح محسنین نیز در ادامه آن راه‌اندازی شد.
وی افزود: این طرح با هدف ارتقاء امید به زندگی، پیشرفت در ابعاد تحصیلی و اجتماعی، ایجاد آرامش در خانواده های محروم به خصوص برای مادران و ترسیم آینده ای روشن برای این نوجوانان و کودکان راه‌اندازی شده، که طبیعتاً الگوسازی اجتماعی بسیار خوبی جهت همدلی در جامعه می باشد.
زین الدینی بیان داشت: در همین راستا جشن عاطفه ها نیز با همکاری صدا و سیما، کمیته امداد و آموزش‌و‌پرورش برگزار می شود که این جشن استفاده از ظرفیت‌های مردمی جهت کمک به دانش آموزان محروم به خصوص در شرایط اقتصادی کنونی می باشد.
وی با اشاره به دانش‌آموزان محروم نیازمند به کمک در شهرستان میبد، تصریح کرد: وجود ۳۵۰ دانش آموز نیازمند در شهرستان میبد به این معنی است که باید تمام تلاش خود را برای عدالت آموزشی برای همه اقشار جامعه فراهم کنیم و این موضوع به کمک و پشتیبانی مردم نیکوکار میبد و خیرین عزیز نیاز دارد.
حسین زین الدینی با اشاره به شماره تماس ۳۲۳۵۷۵۴۵ کمیته امداد میبد جهت دریافت اطلاعات بیشتر، گفت: از تمامی عزیزانی که می توانند با کمک خودشان شرایط تحصیلی بی دغدغه‌ای را برای دانش آموزان محروم ایجاد کنند تقاضا داریم به ما کمک کنند و مطمئناً این کمک ها در درگاه خداوند بی پاسخ نمی ماند.