فرماندار میبد مشکل برق ساکنان شهرک امام رضا(ع) را پیگیری می کند

فرماندار میبد، شخصاً مشکل برق ساکنان شهرک امام رضا(ع) را پیگیری می کند.

حسین فلاح فرماندار میبد در پاسخ به خبرنگار میبدما در مورد مشکل اسناد زمین های معروف به «شهرک امام رضا(ع)» اظهار داشت: مشکل حدود ۷ هزار متر از این زمین ها در حال برطرف شدن هست و قرار بر این شد که با قیمت کارشناسی شده به مردم واگذار شود.

وی با بیان این موضوع که مالکیت بخشی از این زمین ها برای دولت است، گفت: در مورد شهرک بودن این منطقه نیز چیزی به این اسم مصوب نداریم و این زمین ها نیز از زمین های عادی در بخشی از شهر است.

حسین فلاح افزود: برای مشکل برق این منطقه نیز حتما پیگیری لازم  را انجام می دهیم و اگر نیاز باشد با مرکز استان نیز برای رفع مشکل  ارتباط گرفته و درخواست می دهیم، هر چند ممکن است این کار کمی زمان‌بر هم باشد.

گفتنی است مهندس عدل ثانی رئیس اداره برق میبد در پیگیری خبرنگار میبدما، علت بروز مشکل در برق رسانی به این منطقه را موضوع مقررات و قوانین کشوری در مورد شهرک ها دانست و رفع مشکل را منوط به معرفی کردن یک نماینده از طرف مردم این شهرک جهت بستن قرارداد دانست.

وی تصریح کرد که این مقررات اجازه نمی دهد برای منطقه ای به این شرایط مالکان زمین ها به صورت شخصی اقدام کنند و حتما باید برای کل شهرک پیگیری از طرف یک نمانیده و با بستن قرارداد انجام بپذیرد.

اعضای هیئت امنای شهرک در پیگیری های انجام شده، علت نامگذاری این منطقه به عنوان شهرک امام رضا(ع) را جهت هویت‌دار بودن این زمین ها عنوان کردند و هماهنگ نبودن همه مالکان زمین های خریداری شده جهت هزینه کردن سهم خود جهت رفع مشکل برق، که بالغ بر ۲۸۵ قطعه می باشد، را از دلایل عقب افتادن رفع مشکل دانستند.

با این شرایط می توان ابراز امیدواری کرد که اگر موضوع شهرک نبودن این منطقه خوب تبیین شود، مشکل برق ساکنان نیز حل شود. این منطقه‌ی به اصطلاح شهرک در انتهای بلوار نبی اکرم(ص) و در نزدیکی میدان دفاع مقدس و مسکن مهر میبد قرار دارد.