کمیته نامگذاری تعطیل نشده و به کار خود ادامه می دهد

عضو شورای شهر میبد گفت: کمیته نامگذاری شهرستان میبد در حال حاضر فعال و به کار خود ادامه می دهد.

خانم انسیه فلاح عضو شورای اسلامی شهر میبد در پاسخ به خبرنگار «میبدما» در مورد تعطیلی کمیته نامگذاری میبد، اظهار داشت: پیش از مسئولیت آقای مهندس نقوی شهردار میبد، چند جلسه از این کمیته در مکان شورای شهر برگزار شده بود اما حاصل این جلسات مصوبه ای ثبت‌شده، نبود.

وی افزود: با تعیین شهردار جدید این کمیته با محوریت شهرداری و با آئین نامه تدوین شده توسط مهندس نقوی که به تصویب شورای شهر نیز رسید، کار خود را شروع کرد.

وی ادامه داد: جلسه اول این کمیته نیز با حضور آقایان نقوی، آزادمنش، امید اعتمادی و بنده، به دبیری خانم مرادی تشکیل شد و در خصوص انتخاب اعضای آن بحث و مشورت صورت گرفت که اسامی پیشنهادی طی یک لایحه به شورا ارسال و مصوب شد.

عضو شورای شهر میبد خاطرنشان کرد: پس از تصویب آیین نامه، احکام اعضای کمیته از سوی شهردار صادر و ریاست کمیته بر عهده رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر میبد گذاشته شد.

وی ابراز داشت: جلسه دوم این کمیته با حضور اعضای جدید تشکیل و در مورد خرید سامانه هوشمند شهری برای ارائه طرح کوچه ها، معابر و خیابان ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در ادامه ۵ درخواست مطرح و بعد از رای‌گیری و تصویب در گزارش روز ۳۱ مرداد در شورای شهر قرائت شد.

انسیه فلاح گفت: مقرر است جلسات به صورت منظم برگزار و ان‌شاءالله جزییات برنامه ها از سوی دبیرخانه شورای نامگذاری به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

لازم به ذکر است که خبر تعطیلی این کمیته چندی قبل به شبکه مجازی میبدما ارسال شده بود.