افتتاحیه هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در میبد برگزار می‌شود

فرماندار میبد گفت: مراسم افتتاحیه هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در شهرستان میبد برگزار خواهد شد.

حسین فلاح فرماندار میبد در گفتگو با خبرنگار میبدما، اظهار داشت: از زمانی که استان یزد به عنوان برگزار کننده این همایش بین المللی شناخته شد، به علت آمادگی و اشتیاق هیئت ها و عاشقان و دلدادگان امام حسین(ع)، درخواست برگزاری بخشی از این مراسم در میبد را به استاندار محترم و اقای پهلوانیان دادیم.

وی با اشاره به تایید شدن این درخواست در بازدیدی که صورت گرفت، افزود: عمده برنامه های این اجلاس در افتتاحیه و در مکان هتل کریاس پالاس میبد برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: به سفارش و تاکید امام جمعه محترم شهرستان، همه ارگان ها از جمله سپاه، شهرداری و هیئت های مذهبی و واحدهای صنعتی شهرستان پای کار آمده اند که این برنامه در سطح بسیار خوبی برگزار شود.

فلاح با اشاره به این موضوع که برای افتتاحیه این اجلاس برنامه های خوبی تدارک دیده ایم، خاطرنشان کرد: میهمانان این همایش از اقصی‌نقاط کشورمان و ده ها کشور خارجی در این اجلاس حضور خواهند یافت، که تخمین می زنیم همراه با میهمانان میبدی حدود ۱۲۰۰ نفر در این مراسم شرکت کنند.

وی ادامه داد: بحث های امنیتی این اجلاس نیز از یک ماه پیش در شورای تامین شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و برنامه ریزی دقیقی برای تامین نظم و امنیت آن صورت گرفته است.

حسین فلاح با اشاره به بازتاب رسانه ای داخلی و خارجی این مراسم، گفت: ان‌شاء‌‌الله بتوانیم در روز چهارشنبه با برگزاری هر چه بهتر این مراسم نقش کوچکی در نوکری پیرغلامان و نوکران اباعبدالله داشته باشیم.