آمریکا اگر قدرت جنگیدن داشت، در یمن و سوریه پا به میدان نبرد می گذاشت + گزارش تصویری

فرمانده اسبق سپاه الغدیر استان یزد گفت: پیروی و تبعیت از رهبری انقلاب یعنی اینکه به آمریکا و مذاکره با دشمنان انقلاب دل نبندیم.

به گزارش میبدما؛ سردار اکبر فتوحی فرمانده اسبق سپاه الغدیر در یادواره ۱۵ شهید گمنام شهرستان میبد که در پایگاه پهپادی حضرت نبی اکرم(ص) برگزار شد، اظهار داشت: شهدا، افرادی بودند مانند ما ولی تفاوت آنها در این بود که دستور خدا را با دقت اطاعت کردند و ولایتمداری را در حد اعلی به جا آوردند، که شهادت در راه خدا به این واسطه نصیبشان شد.

وی با اشاره به مقام والای شهدا در نزد خدا، افزود: باید از این مقربان درگاه الهی بخواهیم که ما را از غرور، تعصب، حزب‌بازی، سیاست‌زدگی و خودسری جدا کنند و اخلاص و معرفت و تقوا را نصیب ما کنند، چون آنها به واسطه مقامشان، این توانایی را دارند.

سردار فتوحی بیان داشت: برخی بر خلاف رویه شهدا، به جای اینکه ولایتمدار باشند و اوامر رهبری را اطاعت کنند، خودسری می کنند و  دم از مذاکره با آمریکا می زنند در حالی که سال ها نتیجه بی ثمر این مذاکرات را دیده اند.

وی با اشاره به ترس برخی از هیبت آمریکا و سایه جنگ، تصریح کرد: اگر آمریکا قدرتی داشت و می توانست جنگی را شروع و به پایان برساند، در یمن، لبنان و در سوریه مستقیم وارد جنگ می شد، در حالی که با یک تذکر رهبری تهدید ورودش به جنگ سوریه را فراموش کرد.

سردار اکبر فتوحی گفت: آمریکا بارها مانند واقعه طبس، هدف قرار گرفتن پهپاد پیشرفته اش و اسارت تفنگداران دریایی‌اش طعم شکست از انقلاب را چشیده است و می داند که اگر باز هم با ایران اسلامی درگیر شود به نابودی خودش می انجامد.