بازتاب اخبار حاشیه ای بیمارستان از منابع و کانال های غیر رسمی باعث تاسف است/ با رسانه های رسمی تعامل خود را بیشتر می کنیم + عکس

سرپرست بیمارستان امام صادق(ع) میبد گفت: رسانه های غیر رسمی متاسفانه با بازتاب اخبار نامناسب و ناامید کننده از بیمارستان، موجب ناراحتی کادر درمان و پرسنل بیمارستان و ناامیدی مردم می شوند.

به گزارش میبدما؛ دکتر سید علی میرحسینی رئیس بیمارستان امام صادق(ع) میبد در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان، در پاسخ به خبرنگاران در مورد مشکلات تامین برخی از دارو ها، اظهار داشت: در تامین بعضی دارو ها مشکلاتی داریم و سختی هایی را متحمل می شویم، ولی با جایگزین کردن و یا صرفه جویی در این محور نگذاشتیم بیماران به مشکلی برخورد کنند.

وی در بخشی از صحبت های خود به اهمیت تعامل بیمارستان با رسانه های رسمی شهرستان اشاره کرد و افزود: در بیمارستان میبد خوشبختانه فعالیت های بسیار خوبی انجام می شود، که متاسفانه هیچ بازتاب خبری پیدا نمی کند، در حالی که مسائلی بسیار جزئی و حاشیه ها از سوی برخی بازتاب داده می شوند.

دکتر میرحسینی با بیان این موضوع که بازتاب این مسائل فقط موجبات ناراحتی کادر درمان و پرسنل بیمارستان و همچنین نا امیدی مردم از مجموعه را به همراه خواهد داشت، گفت: بیمارستان دارای پزشکان بسیار خوب و متعهدی است که برخی از آنها در استان یزد نمونه ای ندارند و فعالیت های پزشکی بسیار مناسبی نیز در این مجموعه انجام می شود که باعث افتخار شهرستان است.

وی با اشاره به این موضوع که بازتاب نامناسب برخی از حاشیه ها، ندیدن این تلاش ها و فعالیت هاست، تصریح کرد: بازتاب نامناسب و بدون تحقیق برخی حواشی اصولا در کانال های غیر رسمی اتفاق می افتند که باعث تاسف است.

وی تاکید کرد: واقعا بیمارستان دارای امکانات خوب به همراه مجموعه پرسنل دلسوز است که همراه با خیرینی که در این مسیر همراه ما هستند، شرایطی ایده آل را برای خدمترسانی به مردم عزیز فراهم کرده اند و برنامه مجموعه بیمارستان نیز بر محور تعامل هر چه بیشتر با رسانه های رسمی شهرستان است.

رئیس بیمارستان امام صادق(ع) در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد بودجه های  جذب شده ، گفت:  آن مقدار که از ان اطلاع دارم دو میلیارد اعتبار است که نمایندگان می توانند بر شهرستان تخصیص دهند، که برای تامین تجهیزات و انجام تعمیرات دیده شده است، البته هنوز برای تخصیص آن در حال تلاش هستیم.

ذبیح الله برجسته مدیر بیمارستان امام صادق(ع) نیز در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: در سال ۹۶ به میزان ده میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز یک از وزارتخانه درخواست کردیم که ۵ میلیارد تومان آن مصوب شد.

وی بیان داشت: برای موضوع تاسیسات این پرژوه مناقصه ای برگزار شد و دو و نیم میلیارد تومان برای آن دیده شد، که از این میزان ۷۰۰ میلیون تومان به پیمانکار داده شده است.

برجسته اظهار داشت: از دیگر پروژه های بیمارستان نیز ساخت واحد مسکونی پزشکان است که ۴ واحد آن توسط وزارتخانه تعهد شده که از ۸۰۰ میلیون تومان، ۳۰۰ میلیون آن از طرف دانشگاه تخصیص داده شده و ۴ واحد نیز از طرف بیمارستان تعهد شده که با کمک خیری صورت می گیرد.

وی در پاسخ به خبرنگاران در مورد زمان اتمام پروژه ها نیز گفت: برای تکمیل پروژه اورژانس پایان سال ۹۷ مشخص شده بود که متاسفانه دانشگاه نتوانست بودجه آن را تامین کند و برای فاز یک نیز زمان خاصی تعریف نشده بود که امیدواریم با تزریق کامل هزینه، پروژه را تا سال اینده به اتمام برسانیم.

در انتهای این نشست کوتاه، از بخش های مختلف بیمارستان بازدید به عمل آمد.