بازدید مسئولین دادگستری و جمعی از قضات میبد از زندان اردکان

رئیس دادگستری میبد: کلیه فعالیتهای زندان اردکان کاملا در راستای اهداف سازمان زندانها و قوه قضائیه است

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی زندان اردکان؛ به منظور بررسی جمعیت کیفری و همچنین ارزیابی و بررسی مجموعه فعالیتهای زندان اردکان در راستای عملکرد سازمانی، علیرضا حسین بیکی رئیس دادگستری، علی باقر پور دادستان و جمعی از قضات و مسئولین دادگستری شهرستان میبد از این زندان بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که با همراهی مددی مقدم رئیس زندان اردکان صورت گرفت از کلیه قسمتهای مختلف نظیر اندرزگاهها، پروژه های در حال احداث، بهداری، مجتمع اشتغالزایی و … بازدید به عمل آمد.

رئیس دادگستری شهرستان میبد با اشاره به فعالیتهای مثمر ثمری که در زندان اردکان انجام شده گفت: با عنایت به اوضاع واحوال موجود، وضعیت فعلی این ندامتگاه به لحاظ نظم وترتیب، تجهیزات و امکانات جانبی منجمله محل استراحت و قرارگیری وسائل و همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی و…مثبت ارزیابی میگردد.

وی همچنین با اشاره به وجود اندرزگاه قرآنی به عنوان یک سرمایه جهت هدایت زندانیان به سمت و سوی کلام الهی، این اقدام را کاملاً در راستای رسالت اصلی زندان که همان اصلاح و تربیت است برشمرد و ضمن تقدیر از مدیرکل، مسئولین و رئیس زندان این گونه خدمات و تلاشها را عاملی برای سوق مددجویان در مسیر صحیح زندگی دانست.

همچنین علیرضا حسین بیکی رئیس دادگستری زندان شهرستان میبد افزود: با توجه به انتصاب آقای علی باقرپور به عنوان دادستان جدید شهرستان میبد، امید است با ادامه تعامل گذشته در روند امورات زندان و دادگستری و سعی در کاهش جمعیت کیفری بتوان رسالتی که بر دوش قوه قضائیه است را به بهترین وجه انجام دهیم.