آرایشگاه‌های زنانه که در فضای مجازی فعالیت غیرمجاز دارند، پلمپ می شوند/ مردم متخلفین را به پلیس معرفی کنند

فرمانده نیروی انتظامی میبد گفت: در حوزه تصادفات علیرغم برگزاری کلاسهای آموزشی متأسّفانه شاهد رشد چشمگیری در میبد هستیم.

به گزارش میبدما؛ سرهنگ سید طاهر موسوی در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد با اعلام این خبر گفت: در حوزه تصادفات جرحی آمار بالایی داریم به طوری که در چهار ماه ابتدای امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۳ درصد تصادفات جرحی درون شهری افزایش یافته و به تعداد ۱۴۳ مورد رسیده و تعداد تصادفات فوتی نیز۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه با اشاره اسیب های اجتماعی اعم از مواد مخدر که امروزه در بین جوانان رواج پیدا کرده، گفت: در جهت برخورد با فروشندگان مواد مخدر پلیس با جدیت و قاطع برخورد می‌کند و این اقدام ادامه خواهد داشت که البته در این زمینه همکاری و اهتمام دیگر دستگاهها را نیز می‌طلبد.

فرمانده انتظامی میبد در ادامه با اشاره به افزایش سرقت موتورسیکلت در شهرستان گفت: در شهرستان طرحی در حال اجراست به نام جمع آوری موتورسیکلت‌های رها شده در سطح معابر و فاقد قفل و زنجیر که این اقدام در جهت افزایش امنیت و بر حسب دستور مقام قضایی است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به فعالیت برخی آرایشگران زنانه که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند هشدار داد و تاکید کرد: برخی آرایشگران که زیرزمینی بوده و فاقد پروانه بودند متاسفانه اقدام به انتشار تصاویر مبتذل در صفحات شخصی می‌کردند که به محض اطلاع با آنها برخورد و اماکن فاقد پروانه نیز پلمپ شد.

موسوی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت آرایشگرهای زنانه در فضای مجازی با محتویات نامناسب مراتب را جهت برخورد به پلیس اطلاع دهند.