برنامه استقبال، وداع و تشییع پیکر طلبه شهید اردکانی/ از مردم عزیز میبد دعوت می کنم در مراسم‌ها شرکت کنند

فرمانده سپاه اردکان گفت: از مردم عزیز میبد دعوت می کنم که همراه با مردم اردکان، در تشییع و تدفین طلبه شهید اردکانی شرکت نمایند.

سرهنگ علی دهقانی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان اردکان در گفتگو با خبرنگار «میبدما» در حاشیه مراسم یادواره شهدای شهیدیه، اظهار داشت: شهید شعبانعلی عبداللهی سروی از شهدای عملیات رمضان و تنها شهید روحانی مفقودالاثر این شهرستان، پس از گذشت ۳۷ سال به آغوش والدین و مردم شهرش بازگشته است.

وی افزود: پیکر این شهید والامقام در تفحص های جدید پیدا شده و با آزمایش DNA و مطابقت آن با آزمایش پدر و مادر ایشان، احراز هویت شده است.

دهقانی بیان داشت: مراسم استقبال از این شهید عزیز، جمعه ساعت ۱۹ در میدان شهدای اردکان برگزار و مراسم وداع نیز در همین شب در مصلی امام خمینی(ره) انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: صبح روز شنبه مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) در مراسمی در حوزه امام صادق(ع) اردکان که محل تحصیل این شهید نیز بوده است، یاد و خاطره ایشان را گرامی می داریم.

فرمانده سپاه اردکان خاطرنشان کرد: بعد از این مراسم نیز پیکر شهید عبداللهی به سمت میدان امام و محل دفن شهدای گمنام در پارک شهر و سپس از آن مکان به سمت روستای چاه‌افضل تشییع و تدفین خواهد شد.

سرهنگ علی دهقانی در انتها از مردم شهیدپرور شهرستان میبد برای حضور در مراسم تشییع تدفین این شهید بزرگوار دعوت به عمل آورد.