افکارعمومی در انتظار گزارش دادستان میبد پیرامون پرونده‌های زمین‌خواری و برخورد با دانه‌درشت‌ها

آیت‌الله اعرافی در نمازجمعه ۲۷ اردیبهشت میبد اظهاراتی مبنی بر لزوم پیگیری پرونده‌های دانه درشتها، قلدرها، زورگوها و متجاوزین توسط اداره راه و شهرسازی میبد داشتند.

به گزارش میبدما؛ هرچند از راه و شهرسازی میبد این مطالبه وجود دارد که پرونده‌های کلان زمین‌خواری در میبد را پیگیری کند، اما مراجعه به قوانین و مقررات مختلف نشان می‌دهد از جهت احیاء حقوق عامه وظیفه دادستان میبد در این عرصه سنگین‌تر از بقیه است.

بنابراین به نظر می‌رسد فوری‌ترین اقدامی که در این زمینه بایستی انجام شود آن است که دادستان میبد گزارشی از پیگیری‌های قضایی پرونده‌های کلان زمین‌خواری در میبد را به افکارعمومی ارائه دهند.

این موضوع از آنجا اهمیت مضاعف می‌یابد که بعضا ادعا شده در تعدادی از این پرونده‌های کلان، ردپای برخی مسئولین شهرستان هم دیده می‌شود.

“میبدما” از همین طریق آمادگی خود را اعلام می‌کند تا با رعایت جوانب حقوقی و همچنین همکاری دادستان محترم، ابعاد مختلف این پرونده‌ها را منتشر نماید تا عرصه برای متجاوزین قلدر و زورگو که با دور زدن قانون و تبانی احتمالی با برخی ادارات در اراضی بیت‌المال تصرف غاصبانه نموده‌اند بیش از پیش تنگ گردد.