مدیریت درمان میبد قربانی نگرش‌های سیاسی!/ تغییر گزینه پیشنهادی امام‌جمعه در دقیقه ۹۰

انتظار مردم میبد از مسئولان استان آن است که بخش درمان این شهرستان که با همت خیرین و سابقه درخشان در حال خدمت‌رسانی به بیماران است را وارد مسائل جناحی و سیاسی نکنند.

به گزارش میبدما به نقل از نارین، از مدت‌ها پیش تغییرات مدیریتی در بیمارستان امام جعفرصادق(علیه‌السلام) شهرستان میبد در دستور کار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان یزد قرار داشت و این روند با بررسی و رایزنی با مسئولان استان و شهرستان در خصوص گزینه‌های مختلف برای تصدی این مسئولیت طی شد.

اما آنچه در این میان و طی دو روز گذشته اتفاق افتاد، جابجایی و تغییر گزینه پیشنهادی مسئولان شهرستان میبد از جمله حضرت آیت‌الله اعرافی بود که در دقیقه ۹۰ و از قرار معلوم بدون اطلاع ایشان صورت گرفته است.

آنچه مسلم است اینکه معاونت درمان دانشگاه شهید صدوقی استان یزد پس از بررسی و رایزنی‌های لازم و هماهنگی با مسئولان، یک پزشک عمومی شاغل در سازمان اورژانس دانشگاه را طی نامه شماره ۳۸۵۸۰ جهت صدور ابلاغ سرپرستی بیمارستان امام‌جعفر صادق(ع) شهرستان میبد به معاونت توسعه مدیریت و منابع معرفی می‌کند، اما پس از مدت کوتاهی، ابلاغ برای شخص دیگری برای تصدی این سمت صادر می‌شود.

هر چند به نظر می‌رسد این اقدام تأمل‌برانگیز با فشار یک جناح خاص سیاسی صورت گرفته است، اما انتظار مردم از مسئولان استان آن است که بخش درمان شهرستان میبد که با همت خیرین و سابقه درخشان در حال خدمت‌رسانی به بیماران است را وارد مسائل جناحی و سیاسی نکنند.