تاکید مجدد آیت‌الله اعرافی به مسئولین میبدی برای دیدار هفتگی با مردم در مصلی +کلیپ‌های کوتاه از خطبه‌های نمازجمعه

خطیب جمعه میبد گفت: در سال ۹۸ باید همه مسئولان پای‌کار باشند تا هیچ صنعت و کارخانه ای دچار اشکال نشده و هیچ کارگری بیکار نشود.

به گزارش میبدما به نقل از میبد خبر، آیت‌الله علیرضا اعرافی درخطبه های اولین نماز جمعه سال ۹۸ در میبد با اشاره به شعار سال ۹۸ ” رونق تولید داخلی ” اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که اضلاع گوناگونی دارد و امسال شعار محوری سال که ” رونق تولید داخلی ” است باید عمق پیدا کند و مسئولان ما گره‌های صنعت را بگشایند و بانک‌ها به خدمت صنعت و ارائه تسهیلات و زیرساخت‌های صنعت بیایند.

امام‌جمعه میبد بانک‌ها، دستگاه‌های اداری و سرمایه‌گذاران را سه ضلع ارتقاء صنعت و رونق تولید و اقتصاد خواند و ابراز داشت: این سه اضلاع مهم باید ارتقاء دهنده صنعت، رونق تولید و تسهیل گر مسائل باشند تا بتوانیم بر تحریم‌ها غلبه و بر دشمنان فائق و مشکلات را حل کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: در سال ۹۸ باید همه مسئولان پای‌کار باشند تا در شهرستان میبد هیچ صنعت و کارخانه ای دچار اشکال نشود و هیچ کارگری بیکار نشود و صنایع نیمه کار و زنجیره صنایع بخش سرامیک تکمیل و حوزه صنایع‌دستی و فرهنگی ازجمله زیلو هم گام‌های اساسی برداشته شود.

آیت الله اعرافی افزود: در آغاز هرسال با مسئولان برنامه‌های سال مرور و یک‌به‌یک اولویت‌ها ارزیابی و برای سال جدید مجموعه‌ای از اولویت‌ها تعیین می‌شود، در حقیقت برای ادارات و دستگاه‌ها علاوه بر کارهای متعارف و جاری و معمولی آنها که وظایف آن‌هاست انجام دهند؛ درمجموع کارهای شهر، حدود ۶۰ اولویت ویژه در ابعاد اقتصادی، صنعتی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، علمی، آموزشی و شهرسازی تعیین می‌شود که در سال ۹۷، ۵۰ اولویت تعیین‌شده بود که بخشی محقق شده است و قسمتی هم کاستی دارد که باید جبران شود.

امام‌جمعه میبد تصریح داشت: امسال هم جلسه‌ای با مسئولان ارشد گذاشته خواهد شد و ۶۰ الی ۷۰ اولویت و برنامه خاص تعیین می‌شود و انتظار از مسئولین و ادارات و نهادها این است که هم کارهای جاری و روزمره خود را با نهایت دقت و وسواس و تکریم مردم دنبال کنند و هم اینکه به‌طور ویژه الویت هایی که تقدیم می‌شود اولویت‌های فراتر از کارهای متعارف را در رأس همت خود قرار دهند و دنبال کنند.

تشریح بیانیه گام دوم انقلاب، اعتکاف، اقدامات فرهنگی شهرستان و سیاست داخلی و خارجی نظام از دیگر محورهای بیانات ایشان در خطبه های نماز جمعه میبد بود.

 

کلیپ در آپارات میبدما

 

.