طرح دست های مهربانی در شهرستان میبد اجرا می شود/ بها دادن به موقوفات باعث ارائه خدمات خوبی به مردم می شود

ریاست اوقاف وامور خیریه شهرستان میبد گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد در راستای وظیفه ذاتی خود به‌منظور اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش در ایام پایانی سال طرح دست های مهربانی را عملیاتی می کند.

به گزارش میبدما؛ خلیل دلاوری اظهار داشت: این طرح که با هدف حمایت از اقشار مستضعف و محروم جامعه با پشتوانه درآمد موقوفات هر ساله در ایام عید نوروز و روزهای پایانی سال اجرا میشود در سال جاری نیز در حال اجرا است.
وی بیان داشت: طرح دست های مهربانی ۹۷ شامل بسته های سبد کالا به مبلغ ۱۵۰میلیون ریال و توزیع پوشاک شب عید به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال می باشد.
دلاوری افزود: در اجرای بهتر این طرح و حمایت از نیازمندان واقعی تعامل و هماهنگی لازم با مراجع مربوطه از قبیل کمیته امداد و بهزیستی شهرستان صورت گرفته است.
وی با اشاره به این موضوع که نیت واقفینی که در این طرح کمک کرده اند، تهیه لباس و غذای محرومین برای عید نوروز است، بیان داشت: ما همچنان معتقدیم که اگر به موقوفات بیش از این بها داده شود، قادر خواهیم بود در ارائه خدمات مختلف اقتصادی اجتماعی به مردم شریف شهرستان کمک کار مسولین باشیم.
رئیس اوقاف میبد در پایان گفت: به‌دلیل اهمیت بالای حفظ کرامت بهره مندان این طرح، رعایت تمامی نکات شده است تا با حفظ عزت همشهریان این بسته های حمایتی و بن های پوشاک به نحو شایسته توزیع گردد.