فرماندار میبد: در دهه فجر هر شب یکی از ادارات میبد در مکان مصلی جوابگوی مردم خواهند بود/ فرمانده سپاه: پروژه های زیادی من‌جمله اولین مرکز لشکر سایبری کشور، در میبد افتتاح خواهد شد + عکس

حسین فلاح در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه جشن ۴۰ سالگی انقلاب، گفت: شرایط امروز میبد با شرایط زمان قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست و این پیشرفت بزرگ را چون مرحله به مرحله کسب شده گاهی فراموش می کنیم.

به گزارش میبدما، فرماندار میبد در نشست خبری که در محل مصلی آیت الله اعرافی برگزار شد، با اشاره به جنب و جوش حاصل از نزدیکی جشن چهل سالگی انقلاب، اظهار داشت: چهار دهه از انقلاب بزرگ اسلامی گذشته است، و پیشرفت های زیادی را در این مدت شاهد بوده ایم.

وی با اشاره به نقش بی بدیل مردم میبد در پیشرفت های چهل ساله پس از انقلاب و ورود همه جانبه آنها در تمامی حوزه های آموزشی، بهداشتی و صنعتی بیان داشت: در بخش مدرسه سازی با آمار حدود سالی ۱۰ الی ۱۱ مدرسه ساخته شده توسط خیرین و پیشرفت های بسیار زیاد در بخش بهداشت و درمان شهرستان، شرایط بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم.

فلاح با اشاره به سختی هایی که مردم در این زمان به علت مشکلات اقتصادی تحمل می کنند ادامه داد: احساس دشمنان ما این بود که تا قبل از ۲۲ بهمن امسال انقلاب از بین می رود اما آنها معنویت مردم ما را محاسبه نمی کنند و فکر می کنند فقط پول نقش اصلی را ایفا می کند.

وی با بیان این موضوع که موسسات خیریه مردمی کاستی های بخش دولتی را جبران کرده اند، خاطرنشان کرد: دولتی ها و مسئولین نیز باید با همه توان خود برای مردم کار کنند و با وارد نکردن آنها به مسائل پیچیده نظام اداری و سردرگم کردن مردم، خدمت خوبی ارائه دهند.

حسین فلاح گفت: در نمایشگاهی که در دهه فجر در مکان مصلی برگزار می شود، هر شب یکی از ادارات میبد در این مکان جوابگوی مستقیم به مردم و انتقادات آنها خواهد بود.

در ادامه این جلسه نیز مصطفی بهشتی فرمانده سپاه میبد با اشاره به برنامه‌محوری مصلی در دو ماه گذشته گفت: برنامه ها از ساعت ۹ صبح ۱۲ بهمن و همراه با زنگ انقلاب و برنامه ورود نمادین امام خمینی(ره) از میدان شهرداری آغاز و با پیاده روی به سمت مصلی میبد ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به نمایشگاه دست آوردهای ۴۰ ساله انقلاب که با ۵۰ غرفه در حوزه های مختلف در مصلی افتتاح می شود، بیان داشت: برنامه های متنوعی در این دهه در مصلی برگزار می شود که از آن جمله می توان به سخنرانی حسن شمشادی خبرنگار ایران در سوریه، مراسم شهادت حضرت زهرا(س) با سخنرانی آیت الله شاه آبادی و همراه با شب مداحان و شاعران آیینی اشاره کرد.

بهشتی افزود: صبح شنبه ساعت ۹ نیز مراسمی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد رحلت حجت الاسلام یحیی زاده برگزار خواهد شد.

وی گفت: مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نیز از مسیر های سه گانه خواهد بود که یک مسیر از ساعت ۹ صبح و از بیت امام جمعه شهرستان به میدان امام حسین و میدان جانباز خواهد رسید، یک مسیر از پارک فلسطین به خیابان ۷ تیر و میدان امام حسین و میدان جانباز، و مسیر سوم نیز از محلات بیده و خانقاه به سمت میدان جانباز خواهد رسید.

وی با اشاره به ایستگاه های ده گانه متنوع در مسیر راهپیمایی، خاطرنشان کرد: در این دهه افتتاح پروژه های زیادی که به عنوان نمونه اولین مرکز لشکر سایبری و فضای مجازی میبد که اولین مرکز در کشور نیز می باشد در پایگاه امام سجاد(ع) خانقاه را خواهیم داشت.

در ادامه این جلسه نیز نقوی شهردار جدید میبد، برجسته مدیر بیمارستان امام صادق(ع)، زین الدینی رئیس کمیته امداد، زارع رئیس اداره ارشاد و آزادمنش سخنگوی شورای شهر به بیان برخی از پیشرفت ها و دست آوردهای ادارات و ارگان های مطبوع خود پرداختند.