افتخارآفرینی عضو هیئت علمی دانشگاه میبد در جشنواره بین‌المللی فارابی

اثر دکترسید یحیی میرحسینی تحت عنوان «الگوهای گفتمانی تصرف در حدیث نزد قُصّاص» به عنوان «اثر شایسته تقدیر بخش جوان» در گروه علوم قرآن و حدیث، جشنواره بین المللی فارابی معرفی شد.

به گزارش میبدما به نقل از دانشگاه میبد، در آیین اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی فارابی، از دکتر یحیی میرحسینی ـ رئیس دانشکده الهیات و عضو گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه میبد ـ تقدیر به عمل آمد.

در این جشنواره حدود ۵۰۰ اثر مورد ارزیابی قرار گرفت که در نتیجه، اثر دکتر میرحسینی تحت عنوان «الگوهای گفتمانی تصرف در حدیث نزد قُصّاص» به عنوان «اثر شایسته تقدیر بخش جوان» در گروه علوم قرآن و حدیث، معرفی و حائز رتبه برتر شد.

این جشنواره با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر منصور غلامی وزیر علوم و جمعی از روسای دانشگاه‌ها، موسسات آموزش‌ عالی، پژوهشگاه‌ها، اساتید و پژوهشگران صاحب نام حوزه علوم‌انسانی و اسلامی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

شایان ذکر است جشنواره بین‌المللی فارابی، توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به‌صورت سالانه برگزار می‌گردد که بنا به تعریف در دو سطح «جوان (زیر ۳۵ سال)» و «بزرگسال» به دریافت، بررسی و انتخاب آثار برگزیده می‌پردازد و از حیث قلمرو جغرافیایی دو حوزه داخل و خارج (بین الملل) را پوشش می‌دهد.