توضیحات سخنگوی شورای شهر میبد در مورد تابلوهای حاشیه‌ساز

سخنگوی شورای شهر میبد در مورد نصب تابلوهای یکی از هتل های میبد در معابر اصلی شهر توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش میبدما؛ در هفته های اخیر تابلوهای یکی از هتل های شهرستان در معابر اصلی شهر نصب شده بود که با حاشیه هایی همراه بود و نارضایتی دیگر مدیران هتل ها و اماکن مرتبط با گردشگری را در پی داشت.

علیرضا آزادمنش سخنگوی شورای شهر در گفتگو با میبدما اظهار داشت: این مسئله بدون اطلاع کمیته نامگذاری شهر میبد اتفاق افتاده و به نوعی با هزینه‌کرد مسئولین مکان مورد نظر و یا خوش سلیقگی که انجام دادند، تابلوها نصب شده که البته ندیده شدن حق دیگر اماکن، هتل ها و بوم گردی ها و … در این مسئله باعث ناراحتی هایی شده است.
وی افزود: از طرفی در شهرستان نیاز به نشان دادن تمامی مکان های مهم و مورد توجه گردشگران، وجود دارد که به علت آماده نبودن زیرساخت های مورد نیاز مانند نقشه GIS که می توان به کمبود و نارسایی امکانات شهری تعبیر کرد، اشراف خوبی روی این موضوع نداریم و باید زیرساخت های این کار آماده شود.
سخنگوی شورای شهر میبد تصریح کرد: امیدواریم بعد از دریافت نقشه کلی شهر، تمامی این اماکن با نمادهایی در تابلوها نشان داده تا حق کسی ضایع نشود و برای گردشگران نیز دسترسی به اماکن مختلف و مورد نیاز راحت و آسان صورت گیرد.
علیرضا آزادمنش گفت: البته به منظور معرفی و آدرس دهی اماکن تاریخی، هتل ها و خانه های سنتی به گردشگران، کمیته نامگذاری شهر، این آمادگی را دارد تا با مشارکت اماکن و ادارات مرتبط تابلو های نقشه راهنمای آثار تاریخی را طراحی و نصب نماید که پیشنهاد می شود مسئولان صنوف مربوطه در این خصوص هماهنگی های لازم را با دبیر محترم کمیته نامگذاری به عمل آورند تا در اسرع وقت این مهم به انجام برسد و نوروز امسال، گردشگران در دسترسی به آثار، اماکن تاریخی، صنایع دستی و هتل ها و خانه های سنتی مشکلی نداشته باشند.