دکتر شایق و دکتر پورروستایی، طرح تفسیر موضوعی قرآن در میبد را تدریس می کنند

مدیر اجرایی طرح تفسیرموضوعی قرآن در میبد گفت: جهت تأمین نیاز فزاینده شیفتگان قرآن و عترت علیه السلام به فهم دقیق‌تر کلام وحی، مؤسسه فرهنگی هنری قرآنی ثقلین طرح تفسیر قرآن کریم را در دستور کار قرار داده است.

محمدحسن مبینی مدیر اجرایی طرح تفسیری قرآن کریم در میبد در گفتگو با میبدما اظهار داشت: پس از مذاکرات لازم و برگزاری جلسات متعدد برنامه‌ریزی و هماهنگی، این طرح پس از تصویب در شورای اداری مؤسسه جهت اجرا به واحد آموزش مؤسسه ابلاغ گردید و مقرر شد در سال ۹۷ این طرح به مرحله اجرا درآید.
وی بیان داشت: این طرح در مجموع شامل نُه ترم است که بر اساس آن در ترم اوّل قرآن‌پژوهان با اصول، مبانی و روش‌های تفسیری و نکات شیرین و کاربردی تفسیر موضوعی قرآن کریم آشنا می‌شوند و در ترم‌های بعدی بخش‌های مختلفی از قرآن به روش ترتیبی و موضوعی توسط مدرّس محترم تفسیر می‌شود.
مبینی افزود: با توجه به اینکه شهرستان میبد از پتانسیل قرآنی بسیار بالایی برخوردار است و همواره مهد تربیت جوانان و نوجوانان قرآنی بوده، تدریس این دوره بر عهده اساتید بنامی همچون آزاده سرافراز آقای دکتر شایق که از اعضای هیئت علمی دانشگاه یزد و استاد دانشگاه میبد و دکتر جواد پورروستایی از اعضای هیئت علمی دانشگاه یزد و محقق و نویسنده در حوزه تفسیر و کلام نهاده شد.
وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است این دوره به صورت منسجم و ترمیک در هشت جلسه دو نیم ساعته و بصورت هفته ای یک جلسه برگزار میگردد و در پایان طرح به قرآن پژوهان عزیز گواهی شرکت در دوره اهدا خواهد شد.
محمد حسن مبینی گفت: متقاضیان میتوانند جهت ثبت نام از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و پنجشنبه ها از ساعت ۸ صبح الی ۶ بعد از ظهر به واحد آموزش موسسه واقع در بلوار مدرس(سنتو) روبروی ایستگاه مینی بوسرانی کوچه حکمت ۱۷ مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح فوق با شماره تلفنهای ۳۲۳۵۷۰۰۶ و ۳۲۳۵۸۰۸۶ تماس حاصل فرمایند.