توقف آسانسور درمانگاه ابن سینای میبد تا چه زمانی ادامه دارد؟!

خرابی آسانسور درمانگاه ابن سینای میبد واقع در خیابان امام خمینی مشکلات بسیاری را برای بیماران مراجعه کننده پدید آورده است.

در پیگیری خبرنگار میبدما و گفتگو با مسئولین این درمانگاه، علت این توقف دو ماهه، استانداردسازی آسانسور بوده که از سال ۱۳۸۵ و با بهترین کیفیت فعالیت خود را آغاز کرده است.

بنا بر این گزارش، اداره استاندارد طی شکایتی که از یک نفر در مورد گیر افتادن در اسانسور مطرح شده، فعالیت این وسیله ضروری برای این ساختمان را کاملا متوقف کرده است که به گفته مسئولین ساختمان در مقطع زمانی ادعا شده در مورد خرابی، هیچ مشکلی در فعالیت آسانسور وجود نداشته و این توقف با این شرایط اصلا ضروری نبوده است.

از دیگر مشکلاتی که جدا از موضوع استاندارد سازی وجود دارد، هماهنگ شدن چندین واحد درمانی در این ساختمان می باشد که باید به نوعی هزینه زیاد تعمیر و ترمیم را پرداخت کنند که موجب بروز مشکلاتی نیز شده و فرایند تعمیر را طولانی تر کرده است.

در پیگیری های خبرنگار میبدما و گفتگو با مراجعه کنندگان به این درمانگاه، نارضایتی شدیدی به وجود آمده که مخصوصا بیماران نیازمند به سونوگرافی که در طبقات بالای ساختمان هستند را بیشتر درگیر کرده است.

طبق برآوردهایی که انجام گرفته زمان ترمیم این وسیله بسیار ضروری ممکن است تا دو ماه دیگر نیز طول بکشد که خود موجب نارضایتی بیشتر مردم نیز می شود.

جای امیدواری است که مسئولین امر برای رفع هر چه سریعتر این مشکل تلاش خود را انجام دهند.