کار خوب دانش آموزان دختر میبدی نتیجه همکاری و هم افزایی چندین دستگاه بود+ تصاویر

آیت الله اعرافی در جمع دانش آموزان میبدی برگزیده جشنواره گیاهان دارویی کشور اظهار داشت: ما در آغاز جریان سازی در حوزه گیاهان دارویی در میبد هستیم و آموزش دادن و توجیه مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش میبدما؛ آیت الله اعرافی در جلسه صبح امروز که با حضور دانش آموزان برگزیده جشنواره گیاهان دارویی از مدرسه نمونه گل محمدی میبد و دست اندرکاران فعالیت در این حوزه با اشاره به کار خوب و قابل تقدیر این دانش آموزان نخبه گفت: همکاری و هم افزایی چندین دستگاه در این موضوع باعث تحقق یافتن این هدف شد و این نشان می دهد که درهای پیشرفت وقتی بر روی ما و جامعه ما باز می شود که بتوانیم با اتخاذ شیوه های مدیریت درست همه ظرفیت ها را در کنار هم فعال کنیم.

وی با اشاره به ضعف اداره ها و سازمان های کشور در محور همکاری و هم افزایی ادامه داد: باید با درس گرفتن از این فعالیت خوب که چهار بخش دولتی و اداری، آموزش عالی، آموزش و پرورش و همچنین بخش صنعت و خصوصی در آن همکاری موثری را داشتند، هم افزایی و ایجاد زنجیره نیروها را برای پیشرفت در کارها داشته باشیم.

امام جمعه میبد، به نتیجه رسیدن جریان های خوب را مدیون حرکت قدرتمند یک نفر دانست و با ذکر مثال انقلاب اسلامی و جلوداری امام خمینی، گفت: وارد شدن یک متخصص دلسوز، خوب، متعهد و متخصص مانند آقای دکتر مفتاحی زاده باعث راه افتادن جریان خوبی در حوزه گیاهان دارویی شده است که نشان می دهد اگر کسی با انگیزه وارد کاری شود می تواند موج ایجاد کند.

وی تصریح کرد: باید سندی برای این موضوع تهیه شود که به عنوان مثال در ده سال آینده بتواند میبد را به قطب گیاهان دارویی در استان تبدیل کند و گیاهان دارویی و طب سنتی را که امروزه دچار افراط و تفریط هایی نیز هست به صورت کاملا علمی نهادینه کند.

وی با تشکر و قدردانی از فعالیت های خوب مهندس ماندگاری در بخش صنعت، بیان کرد: ما در آغاز جریان سازی در حوزه گیاهان دارویی در میبد هستیم و آموزش دادن و توجیه مردم باید در دستور کار قرار گیرد و باید در ادامه این فعالیت های خوب فکری نیز به حال تولید و فرآوری محصولات بشود که کار نیز کامل تر انجام شود.

آیت الله اعرافی در انتها از دانش آموزان دبیرستان نمونه گل محمدی میبد به علت حضور درخشان در جشنواره گیاهان دارویی در تهران و کسب رتبه دوم کشور، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد.